مطالب مرتبط:
برای مشکل ترافیک کوچه «دکتر مرتاض» در حال تعاملیم
توصیه های وکیل زن افغان درباره خرید ملک در ایران!
حسن روحانی:صداوسیما باندی شده است/ در داخل هم دیوارکشی می کنیم/ مسئولان فعلی وزارت خارجه و دکتر ظریف توان رفع تحریم ها را دارند
ویدئو| یک وکیل افغان دور زدن قانون ممنوعیت خرید ملک در ایران به هموطنانش آموزش می دهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 11:052024-09-11پزشكي

نکوداشتی برای دکتر محمدصادق ملک آسا


آیین نکوداشت یکصدمین سالروز تولد حکیم و چهره ماندگار حوزه سلامت دزفول، مرحوم دکتر محمدصادق ملک آسا، به همت پژوهشکده دزفول شناسی و با همکاری دیگر ادارات و سازمان ها برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان آیین نکوداشت یکصدمین سالروز تولد حکیم و چهره ماندگار حوزه سلامت دزفول، مرحوم دکتر محمدصادق ملک آسا، به همت پژوهشکده دزفول شناسی و با همکاری دیگر ادارات و سازمان ها برگزار می شود.

حکیم فرزانه دکتر ملک آسا سال های عمر خود را صرف درمان بیماران کرده و به خاطر مردم داری، تبحر در درمان بیماری ها و استفاده از روش های سنتی و ابتکاری در درمان بیماران در استان خوزستان و استان های همجوار از محبوبیت و شهرت خاصی برخوردار بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ملک آسا در طول هشت سال جنگ تحمیلی شهر دزفول را ترک نکرد و همچنان در مطب و منزل خود پذیرای بیماران بود.

تبحر مرحوم دکتر ملک آسا در علم طبابت، تجربه، مطالعات گسترده و جدیت در بروزرسانی اطلاعات پزشکی تا بدانجا بود که بیمارانی که به او مراجعه می کردند با همان نسخه اول درمان شده و کار درمان آنها به مراجعه و نسخه بعدی کشیده نمی شد.

تهیه تمبر یادبود مرحوم دکتر ملک آسا، ساخت تندیس نیم تنه، تقدیر از پزشکان پیشکسوت و پزشکان برگزیده شهرستان از جمله برنامه های جنبی این همایش است.


برچسب ها: درمان بیماران - دزفول - دکتر - چهره ماندگار - نکوداشت - بیماران - سالروز تولد
آخرین اخبار سرویس:

نکوداشتی برای دکتر محمدصادق ملک آسا

نکوداشتی برای دکتر محمدصادق ملک آسا