مطالب مرتبط:
چرایی تدوین فهرست دارویی کشور/ اهداف نظام سلامت در حوزه دارو
ارائه آموزش رایگان از اهداف اصلی نظام تعلیم و تربیت است
«پروژه مهر» مدیریتی هدفمند در نظام تعلیم و تربیت
پروژه مهر نماد مدیریت کار آمد در نظام تعلیم و تربیت است
اصلی ترین دلایل ناکارآمدی نظام تعلیم و تربیت از نظر وزیر آموزش و پرورش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 12:502024-09-17سياسي

حوزه های علمیه تعطیل بردار نیست/ تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت


مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور از تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت خبر داد و گفت: حوزه های علمیه و تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست.

- حوزه های علمیه تعطیل بردار نیست/ تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور از تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت خبر داد و گفت: حوزه های علمیه و تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل پیش از ظهر سه شنبه در آیین مشترک آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) اظهار کرد: حوزه های علمیه و تعلیم و تربیت تعطیل بردار نیست اما روزهایی را برای توان و انرژی بیشتر به منظور تلاش بیشتر در نظر می گیرند.

وی افزود: آنچه که امروز درد گمشده بشریت دوره ماست مسأله تربیت است.

تربیت در عصر حاضر متناسب با نیاز بشر باید لباس جدید بر تن کند.

محتوا همان محتواست، اما نوع و روش گفتمان مفاهیم باید نو و قاعده مند شود.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران از جمله سنگربانان مقدم عرصه تعلیم و تربیت هستند که باید طبق مقتضیات روز نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام فاضل تأکید کرد: ما در دنیایی زندگی می کنیم که تغییرات بسیار زود جابجا می شود و اتفاق می افتد اگر بخواهیم از این تغییرات فاصله بگیریم می بازیم، بنابراین در همه عرصه هایی که به ما واگذ


برچسب ها: حوزه های علمیه - تعلیم و تربیت - حوزه های علمیه خواهران - تربیت - مدیر حوزه های علمیه - تعلیم - حوزه
آخرین اخبار سرویس:

حوزه های علمیه تعطیل بردار نیست/ تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت

حوزه های علمیه تعطیل بردار نیست/ تدوین نظام جامع تعلیم و تربیت