مطالب مرتبط:
آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی زائران حرم رضوی
بسیج ناوگان حمل ونقل عمومی گلستان برای زوار حرم رضوی
ناوگان حمل و نقل عمومی فارس آماده اعزام زائران حرم رضوی است
آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی فارس برای اعزام زائران حرم رضوی
جابجایی نزدیک به 18 هزار زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 13:552024-09-03سياسي

فعالیت های فرهنگی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم توسعه یابد


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری باید در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی توسعه پیدا کند تا موجب ترویج فرهنگ در جامعه شود.

- قم- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری باید در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی توسعه پیدا کند تا موجب ترویج فرهنگ در جامعه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام قاسم روانبخش پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اظهار کرد: شرح و توسعه فعالیت ها و مسائل بهداشتی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس رانی در سطح شهر قم قابل تقدیر و مشهود است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فعالیت های فرهنگی و هنری باید در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوسرانی توسعه پیدا کند تا موجب ترویج فرهنگ در جامعه شود.

حجت الاسلام روانبخش تصریح کرد: آماده پیگیری ها برای قراردادها و تامین برخی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و ون های خریداری شده با وزارت کشور هستیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات مدیریت شهری قم خاطرنشان کرد: گسترش فعالیت های حاصل شده در سطح شهر قم از سوی شهرداری قابل تقدیر و مشهود است.


برچسب ها: ناوگان حمل و نقل عمومی - حمل و نقل عمومی - فعالیت های فرهنگی - مجلس شورای اسلامی - نماینده مردم قم در مجلس - حمل و نقل - اتوبوسرانی
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم توسعه یابد

فعالیت های فرهنگی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم توسعه یابد