مطالب مرتبط:
اسامی جانباختگان اتویوس زائران پاکستانی اعلام شد
ادای احترام وزیر راه و شهرسازی به شهدای شلمچه
وزیر راه: پیشرفت زیرساخت مرزهای خروجی چشمگیر است
خودرو شاسی بلند چری در راه بازار چین و احتمالا ایران!
کاهش چشمگیر تلفات جاده ای با تدابیر مناسب کمیسیون راه خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 14:202024-08-23سياسي

جانباختگان پاکستانی شهدای راه حق هستند


زائران پاکستانی پس از طی مسافت طولانی در راه امام حسین (ع) به شهادت رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد که در مسجد ملااسماعیل برگزار شد، گفت: پیاده روی اربعین یک حرکت بزرگ و الهی و برای تثبیت آرمان های الهی و اهداف نهضت امام حسین (ع) به شمار آمده و بر این اساس از ثواب بسیار بزرگی برخوردار است.

وی افزود: هدف نهضت امام حسین (ع) اینست که مردم را از ولایت طاغوت به سوی ولایت خداوند متعال سوق دهد و امام راحل نیز این راه را رفت تا مردم را از دولت و حاکمان طاغوتی نجات دهد.

امام جمعه یزد ادامه داد: هر که در راستای سوق دادن مردم به سوی ولایت خدا و نجات از طاغوت تلاش کند یک حرکت انقلابی انجام دهد و حرکت معکوس نیز طاغوتی و ضدالهی محسوب می شود.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران کاری کرد که ابهت آمریکا و استکبار جهانی شکسته شود و اسلام ناب را از اسلامی آمریکایی نجات داد و بر این اساس به الگویی برای سایر ملت ها و انقلاب ها مبدل شد.

ناصری با تسلیت جان باختن تعدادی از زائران پاکستانی بر اثر حادثه رانندگی در استان یزد گفت: اعتقاد دارم زائران پاکستانی که در راه زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تصادف جان باختند، شهید راه حق هستند.


برچسب ها: امام حسین - نماینده ولی فقیه در استان - طاغوت - امام - انقلاب اسلامی ایران - خبرگزاری صدا و سیما - خطبه های نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

جانباختگان پاکستانی شهدای راه حق هستند

جانباختگان پاکستانی شهدای راه حق هستند