مطالب مرتبط:
خبر مهم از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان + عکس
خبر مهم از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان + عکس
سرمربی تیم ملی قرقیزستان: اطلاعات خوبی درباره فوتبال ایران داریم
بررسی شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با قرقیزستان
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر تیم ملی قرقیزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 09:502024-09-05ورزشي

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان/ احتمالا همان همیشگی!


تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی کارش در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 را آغاز می کند که به نظر می رسد امیر قلعه نویی از همان ترکیب همیشگی استفاده خواهد کرد و تغییرات خاصی نخواهد داشت.

- ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان/ احتمالا همان همیشگی! تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی کارش در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 را آغاز می کند که به نظر می رسد امیر قلعه نویی از همان ترکیب همیشگی استفاده خواهد کرد و تغییرات خاصی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان نخستین بازی مرحله سوم انتخابی جام جهانی 20256 را ساعت 19:30 روز پنجشنبه 15 شهریورماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که برای این بازی و همچنین دیدار با امارات در بیستم شهریورماه 26 بازیکن را به اردو فراخوانده قرار است از تیمی رونمایی کند که احتمالا ترکیب چندان شگفت انگیزی را به همراه نخواهد داشت.

قلعه نویی که با شعار جوان گرایی با شیب ملایم قرار بود نفرات جوان بااستعداد و فعال در فوتبال باشگاهی را به چرخه تیم ملی بیافزاید ترجیح داد نفراتی همچون سعید سحرخیزان و محمدجواد حسین نژاد را بازی ندهد تا بازیکنانی همچون سعید عزت الهی و جواد آقایی پور در اردو حاضر شوند.


برچسب ها: تیم ملی فوتبال ایران - تیم ملی فوتبال - فوتبال ایران - انتخابی جام جهانی - امیر قلعه نویی - تیم ملی - انتخابی جام جهانی 2026
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان/ احتمالا همان همیشگی!

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان/ احتمالا همان همیشگی!