مطالب مرتبط:
تاکید بر لزوم رفع مشکل ارائه خدمات درمانی کامل به بازنشستگان فولاد
سید محمد صدر: حتی اگر تحریم ها رفع شوند، بدون FATF مبادلات بانکی خارجی با مشکل مواجه می شود/ پزشکیان اهمیت FATF را با رهبری مطرح کند/ ماهیت «دولت سایه» و تندروها درحال روشن شدن است/ به سمت عقلانیت پیش می رویم
اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد در سال جاری طبق مصوبه بودجه
ضرورت تامین اعتبار و اتمام پروژه های خدمات بهداشتی و درمانی
گلایه شهروندان قمی از خدمات درمانی تامین اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 10:302024-09-09سياسي

تاکید بر رفع مشکل ارائه خدمات درمانی کامل به بازنشستگان فولاد


مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد با تاکید بر لزوم رفع مشکل ارائه خدمات درمانی کامل به بازنشستگان فولاد در شمال کشور، گفت: این موضوع تا 48 ساعت آینده باید حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید حجت کاظمی در حاشیه نشست بررسی مشکلات صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد امور مازندران در ساری گفت: صندوق در 2 حوزه درمان کامل بازنشستگان از طریق بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ و همسان سازی حقوق با جدیت ورود پیدا کرده است.

وی با بیان این که اعتراض بازنشستگان در مورد مصوبه همسان سازی حقوق سال 1399 و سال جدید در حال بررسی و عملی شدن است، ادامه داد: اجرای همسان سازی 30 و 40 درصدی حقوق بازنشستگان فولاد کشور طبق برنامه هفتم توسعه عملیاتی می شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد به اهمیت ارائه خدمات درمانی کامل و جامع به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته، بیمه آتیه سازان حافظ با بعضی از مراکز درمانی منطقه شمال قرارداد ندارد که این مقوله سبب گلایه بازنشستگان شد.

کاظمی با تاکید بر لزوم رفع این مشکل بازنشستگان فولاد در شمال کشور، خاطرنشان کرد: این موضوع تا 48 ساعت آیند باید حل و فصل شود.

کاظمی با بیان این که بازنشستگان فولاد کشور در بدترین شرایط شغلی سال ها کار سخت و زیان آور انجام دادند و اکنون باید از همه مرا


برچسب ها: بازنشستگان - نشست - خدمات درمانی - ارائه خدمات - فولاد - همسان سازی - همسان سازی حقوق
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر رفع مشکل ارائه خدمات درمانی کامل به بازنشستگان فولاد

تاکید بر رفع مشکل ارائه خدمات درمانی کامل به بازنشستگان فولاد