مطالب مرتبط:
دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی: جزء کشورهای بدون برنامه در هوش مصنوعی هستیم/باید زیرساخت های پردازشی این حوزه در کشور فراهم شود
محمد کشوری، فعال حوزه ارتباطات: اراده رییس جمهور به حل موضوع فیلترینگ است/ آراء شورای عالی فضای مجازی در مورد فیلترینگ شبکه های اجتماعی را شفافانه در اختیار مردم قرار دهید/ دولت باید خروجی مشخصی از «رفع فیلترینگ» به جامعه ارائه کند
دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی: برنامه ای در حوزه هوش مصنوعی نداریم
قالیباف: شورای عالی فضای مجازی و هیات دولت نقشه راهی در حوزه فضای مجازی تدوین کنند
ببینید| لزوم تدوین نقشه راهی در حوزه فضای مجازی توسط شورای عالی فضای مجازی و هیات دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 09:452024-09-15سياسي

اهتمام ویژه شورای عالی و مدیریت حوزه به معیشت طلاب


مدیر حوزه های علمیه کشور در خصوص تصویب طرح های مهم برای معیشت طلاب گفت: در طرح ها و پیگیری ها نگاه شورای عالی و مدیریت حوزه این است که تفاوتی بین قم و جاهای دیگر نباشد.

- مدیر حوزه های علمیه کشور در خصوص تصویب طرح های مهم برای معیشت طلاب گفت: در طرح ها و پیگیری ها نگاه شورای عالی و مدیریت حوزه این است که تفاوتی بین قم و جاهای دیگر نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار حجت الاسلام عبدالامیر خطاط جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و جمعی از مدیران این حوزه به تبیین جایگاه و پیشینه پر افتخار حوزه اصفهان پرداخت و گفت: حوزه اصفهان حوزه ای محوری در بین حوزه های شیعه بوده است.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: تنوع قلمروهای دانشی و گستره های علمی در حوزه اصفهان از ویژگی های آن بوده است و این حوزه تنها در یک ساحت و یک عرصه همچون فقه و اصول نبوده بلکه از یک جامعیت و تنوع خوبی برخوردار بوده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: حوزه اصفهان واقعاً مکتب ساز و تحول آفرین بوده است و در طول تاریخ نیز هیچ گاه از سیاست جدا نبوده است که اوج این موضوع به زمان صفویه بر می گردد.

آیت الله اعرافی در ادامه به تبیین برخی فعالیت ها و برنامه های مدیریت حوزه در عرصه های مختلف پرداخت و گفت: در بحث معیشت طلاب شورای عالی ع


برچسب ها: حوزه - مدیر حوزه های علمیه - حوزه های علمیه - مدیر - شورای عالی - اصفهان - مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه شورای عالی و مدیریت حوزه به معیشت طلاب

اهتمام ویژه شورای عالی و مدیریت حوزه به معیشت طلاب