مطالب مرتبط:
مدرسه شهید سلیمانی در منطقه محروم نشین شیخ آباد قم افتتاح شد
آسمانی شدن پدر شهید در رحیم آباد رودسر
یادواره 7 شهید روستای ده شیخ سربنان زرند
برگزاری یادواره 7 شهید روستای ده شیخ سربنان زرند
جاده حادثه خیز بلبان آباد باز هم خبرساز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 12:502024-09-03اقتصادي

مدرسه شهید سلیمانی در محله شیخ آباد قم افتتاح شد


رییس اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران اداره کل راه و شهرسازی استان قم از افتتاح مدرسه شهید سلیمانی در محله شیخ آباد قم و تحویل آن به اداره آموزش و پرورش استان خبر داد.

- ایسنا/قم رییس اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران اداره کل راه و شهرسازی استان قم از افتتاح مدرسه شهید سلیمانی در محله شیخ آباد قم و تحویل آن به اداره آموزش و پرورش استان خبر داد.

سید محسن موسوی زاده متولی، رییس اداره نظارت بر طرح های توسعه و عمران اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: مدرسه شهید سلیمانی در محله شیخ آباد قم که توسط این اداره کل احداث شده است در هفته دولت سال جاری افتتاح و به اداره کل آموزش و پرورش استان برای بهره برداری تحویل داده شد.

موسوی زاده با اشاره به اینکه برای ساخت این مدرسه 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث این مدرسه از محل اعتبارات بازآفرینی و به کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی استان از سال 1397 آغاز شد که متأسفانه این روند به دلیل برخی مشکلات از جمله تامین اعتبار لازم، چند سال متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی قم، وی افزود: روند اجرایی پروژه در سال های 1401 و 1402 تداوم یافت و در سال جاری همزمان با هفته دولت به مرحله بهره برداری رسید و تحویل آموزش و پرورش استان شد.


برچسب ها: اداره کل راه و شهرسازی - آموزش و پرورش استان - اداره - شهید سلیمانی - رییس اداره نظارت - اداره کل - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه شهید سلیمانی در محله شیخ آباد قم افتتاح شد

مدرسه شهید سلیمانی در محله شیخ آباد قم افتتاح شد