مطالب مرتبط:
هوش مصنوعی چگونه به تشخیص و درمان سرطان کمک می کند
گام اول انحصار هوش مصنوعی با امضای معاهده بین المللی
حمایت از فعالان عرصه هوش مصنوعی از سوی دستگاه های مختلف امری ضروری است
عربستان میزبان اولین المپیاد بین المللی هوش مصنوعی شد
هوش مصنوعی در کتابخانه عمومی: چند ملاحظه انتقادی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 10:052024-09-08پزشكي

کمک هوش مصنوعی در تشخیص سرطان


توسعه هوش مصنوعی نویدبخش ایجاد تحول در چگونگی فهم، تشخیص و درمان سرطان است و به زعم بسیاری از متخصصان می توانند به بهبود قابل توجهی در نتایج درمانی و سلامت بیماران مبتلا به سرطان منجر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری پیشرفته، توانایی ماشین ها را در انجام وظایفی که معمولاً به عنوان رفتارهای هوشمند انسانی شناخته می شوند، مانند یادگیری، استدلال و حل مسائل، به نمایش می گذارد.

این توانایی، به واسطه الگوریتم های پیچیده ای حاصل می شود که امکان استفاده از داده ها را برای پیش بینی های دقیق تر و یا حتی خلق محتوای جدید فراهم می سازند.

در حقیقت، این الگوریتم ها قادر هستند تا الگوهایی را در میان حجم وسیعی از داده ها شناسایی کنند و ارتباطات پیچیده ای را بین این داده ها کشف نمایند که ممکن است برای ذهن انسان قابل درک نباشد.

در سال های اخیر، سه حوزه کلیدی شامل توسعه روش ها و الگوریتم های پیشرفته برای آموزش مدل های هوش مصنوعی، بهبود قابل توجه در سخت افزارهای کامپیوتری مورد نیاز برای اجرای این مدل ها و دسترسی گسترده به حجم عظیمی از داده های مرتبط با بیماری سرطان، مانند تصاویر پزشکی، داده های ژنومیک و اطلاعات بالینی، به شکل گیری و توسعه کاربردهای نوآورانه ای از هوش مصنوعی در تحقیقات مربوط به شناسایی


برچسب ها: هوش مصنوعی - بیماران مبتلا به سرطان - مصنوعی - الگوریتم - سرطان - توانایی - داده
آخرین اخبار سرویس:

کمک هوش مصنوعی در تشخیص سرطان

کمک هوش مصنوعی در تشخیص سرطان