مطالب مرتبط:
آغاز عملیات احداث دومین نیروگاه خورشیدی در جنوب تهران
آغاز عملیات احداث دومین نیروگاه خورشیدی در جنوب تهران
توقف احداث نیروگاه هسته ای بنگلادش با سقوط دولت شیخ حسینا
احداث دومین پنل خورشیدی در جنوب تهران
لزوم ایجاد راه دسترسی ایمن و تامین نیروگاه های خورشیدی کوچک در منطقه عشایری چاونی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 17:552024-09-16اقتصادي

بزرگترین نیروگاه خورشیدی خاورمیانه در مازندران احداث می شود


معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بزرگترین نیروگاه خورشیدی فتوولتاییک در سطح خاور میانه در این دانشگاه احداث می شود.

- ساری- معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بزرگترین نیروگاه خورشیدی فتوولتاییک در سطح خاور میانه در این دانشگاه احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت اله محمدی عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از احداث نیروگاه فتو ولتاییک در دانشگاه علوم پزشکی مازندران توسط وزارت نیرو خبر داد وافزود: این اقدام در راستای اجرای تأمین حداقل 20 درصد برق مصرفی از طریق انرژی های تجدیدپذیر و پاک است.

وی با بیان اینکه مشترکان مشمول این قانون می بایست از ابتدای سال 1403 سالانه پنج درصد از برق مصرفی خود را از طریق انرژی های تجدیدپذیر و پاک تأمین کرده و این مقدار به تدریج طی چهار سال باید به 20 درصد افزایش یابد، ادامه داد: در صورت عدم اجرای این مصوبه، میزان انرژی مشمول با نرخ تجدیدپذیر محاسبه و در ردیف جداگانه در قبوض برق به عنوان جریمه درج خواهد شد.

وی محل اجرای این پروژه را در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) ذکر کرد و از تأیید مکان احداث نیروگاه خورشیدی در این مجموعه توسط شرکت توزیع برق استان مازندران خبر داد و اعلام کرد: با توجه به برآورد انجام شده توسط ا


برچسب ها: علوم پزشکی مازندران - دانشگاه علوم پزشکی - نیروگاه خورشیدی - انرژی های تجدیدپذیر - دانشگاه - دانشگاه علوم - مازندران
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین نیروگاه خورشیدی خاورمیانه در مازندران احداث می شود

بزرگترین نیروگاه خورشیدی خاورمیانه در مازندران احداث می شود