مطالب مرتبط:
برنامه وزرای پزشکیان از تعیین تکلیف آیفون 14 تا مطالبات پرستاران
کارخانه های لبنیات گلستان هم «تق و لق» شد| استیصال دامداران از پرداخت 100 روز یکبار مطالبات
خبر جدید برای گندمکاران / پرداخت مطالبات به کجا رسید؟
پرداخت مطالبات گندم کاران تا پایان مرداد ماه
مطالبات داروخانه های خصوصی به زودی پرداخت می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 20:402024-08-23پزشكي

مطالبات به حق پرستاران پرداخت می شود


با وعده رییس جمهور پیگیری در پرداخت مطالبات پرستاران سرعت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ، جامعه پرستاری و کادر سلامت را از در خدمت به درمان بیماران از نقش ارزنده ای برخوردار دانست وگفت: در جنگ تحمیلی و در زمان کرونا مردم زحمات کادر پرستاری را به خاطر دارند و همیشه قدردان زحمات این جامعه هستند و تعدای لز شهدای سلامت مربوط به این قشر زحمت کش است.

شاهین شیرانی افزود: پرستاران مطالباتی را مطرح کردند که از دوره دولت قبل پیگیری شد و برخی پاسخ داده شد اما هنوز بخشی از مطالبات ادامه داردو وتلاش می کنیم مطالبات به حق این پرستاران را پیگیری کنیم .

 وی با نوید خبر خوش برای پرستاران گفت: با توجه به اینکه مسعود پزشکیان رییس جمهور هم سال ها در وزارت بهداشت و در کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس حضور داشته است، در جریان مشکلات کادر سلامت و در مان هستند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: به تازگی رییس جمهور در سخنانی به اهمیت این حوزه اشاره کرد و پیگیر رفع مشکلات کادر سلامت در کشور هست.

شاهین شیرانی گفت: ظفرقندی وزیر بهداشت دولت چهاردهم در جلسه هیات دولت برای رفع مشکلات کادر پرستاری وعده داد و مقرر شد باهماهنگی رییس جمهور و سازمان های مرتبط سازمان برنامه و بودجه و استخدامی کشور مطالبا


برچسب ها: پرستاران - مطالبات - دانشگاه علوم پزشکی اصفهان - پرداخت مطالبات پرستاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی - رییس جمهور - کادر سلامت
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات به حق پرستاران پرداخت می شود

مطالبات به حق پرستاران پرداخت می شود