مطالب مرتبط:
هزار زائر پیاده اربعین وارد مشهد شدند
هزار زائر پیاده اربعین وارد مشهد شدند
تاکنون 10 هزار زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون وارد ایران شده اند
یک هزار زائر پیاده از شهرستان مرزی خواف عازم مشهد شدند
تشرف هزار زائر پیاده از خواف به مشهد مقدس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 21:002024-08-24سياسي

هزار زائر پیاده اربعین وارد مشهد شدند


، سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: وسایل پذیرایی و اسکان  هزار زائر که در آستانه اربعین حسینی به مشهد رسیده اند توسط جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) آماده شده است.

  سید جواد رضایی افزود: حرکت زائران پیاده از استانهای مختلف کشور برای حضور در ایام پایانی ماه صفر به سمت مشهد آغاز شده است و پیش بینی می شود تا پایان ماه صفر و سالروز شهادت ثامن الحجج (ع) تعداد زائران پیاده امام رضا(ع) به 500 هزار نفر برسد.

  سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) گفت: این جمعیت 360 ایستگاه صلواتی را در 9 محور ورودی به سمت مشهد مستقر کرده است و خدمات رفاهی، درمانی، اسکان و فرهنگی را با کمک برخی از دستگاه های اجرایی خدمتگزار به زائران پیاده امام رضا (ع) ارایه می دهد.

  رضایی افزود: بعد از مراسم اربعین، متولیان ایستگاه های صلواتی از کربلا بازخواهند گشت و ایستگاه ها را در مسیرهای منتهی به مشهد مستقر خواهند کرد از این رو خدمت رسانی به زائران پیاده افزایش خواهد یافت و شمار ایستگاه های صلواتی مستقر در هفت محور منتهی به مشهد به بیش از 60 ایستگاه خواهد رسید.

  وی اظهار کرد: پارسال جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) موفق شد 114 هزار نفر از زائران پیاده را در مشهد اسکان دهد از این رو با همراهی مردم می توان امسال نیز


برچسب ها: زائران پیاده امام رضا - زائران پیاده - امام رضا - زائران - پیاده - زائر - جمعیت
آخرین اخبار سرویس:

هزار زائر پیاده اربعین وارد مشهد شدند

هزار زائر پیاده اربعین وارد مشهد شدند