مطالب مرتبط:
ترکیب هیئت مدیره خانه مطبوعات استان ایلام مشخص شد
ترکیب هیئت مدیره خانه مطبوعات استان ایلام مشخص شد
فعالیت انتقال خون چهارمحال و بختیاری در اربعین حسینی
بهره مندی 2 هزار دانش آموز محروم چهارمحال و بختیاری از نسیم مهربانی
5 اثر جدید میراث طبیعی چهارمحال و بختیاری ثبت ملی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 20:102024-08-24فرهنگي

ماموریت هیات مدیره خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری به اتمام رسید


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از به پایان یافتن ماموریت مدیرعامل و هیات مدیره خانه مطبوعات این استان خبر داد.

- شهرکرد-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از به پایان یافتن ماموریت مدیرعامل و هیات مدیره خانه مطبوعات این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیام احمدی با بیان اینکه مأموریت سه ساله هیأت مدیره خانه مطبوعات استان در 25 تیر 1402 به پایان رسیده بود، افزود: بنا بر ماده 27 اساسنامه، هیأت مدیره پس از انقضای مدت مأموریت و در صورتی که هیأت مدیره جدید انتخاب نشده باشد، حداکثر تا 6 ماه مسئولیت اداره خانه را برعهده دارد که این تاریخ نیز پایان یافته است.

وی دعوت برای برگزاری مجامع عمومی عادی یا فوق العاده در مدت مسئولیت هیأت مدیره خانه را از وظایف تاکید شده در اساسنامه بیان و تصریح کرد: با توجه به آنکه فرآیند برگزاری انتخابات هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان هم در دوم مرداد 1403، 18 بهمن 1402 و همچنین 28 آذر 1402 به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد نامزدها در هر سه دوره بی نتیجه ماند، از این پس فعالیت هیأت مدیره و مدیر عامل خانه مطبوعات استان بنا به اعلام خانه مطبوعات و رسانه های کشور وجاهت قانونی ندارد.


برچسب ها: هیات مدیره خانه مطبوعات - چهارمحال و بختیاری - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - خانه مطبوعات - هیأت مدیره - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت هیات مدیره خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری به اتمام رسید

ماموریت هیات مدیره خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری به اتمام رسید