مطالب مرتبط:
درصورت سپردن اداره امور به شایستگان، رسیدن به آشتی ملی خیلی طول نخواهد کشید/ مردم احساس کنند قول ها بیهوده نبوده، با دولت کنار خواهند آمد
حل مشکلات معیشتی مردم اولویت دولت باشد
دولت مبارزه با گرانی ها را در اولویت کاری خویش قرار دهد
حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین اولویت دولت وفاق ملی
حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین اولویت دولت وفاق ملی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 16:102024-08-30سياسي

دولت باید در انجام امور، اولویت محور باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته به فراز هایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهور منتخب و هیئت دولت اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم نعمتی الهی و فرصتی از سوی خداوند و مردم است که باید به بهترین شکل ممکن، شکرانه آن را با خدمت رسانی شایسته به مردم به جا آورد.

  وی  خطاب به دولتمردان افزود: در این مدت 4 سال خدمت به انقلاب و مردم را فراموش نکنند دولت چهاردهم باید با استفاده از نیرو های جوان، متعهد و جهادی، ظرفیت های عظیم جغرافیایی و انسانی  بهره برده وکشور را به فعلیت برساند.

    خطیب نماز جمعه بوشهراضافه کرد: کار های دولت باید مبتنی بر تحقیقات علمی و پژوهشی باشد و حضور مستمر و موثر در میان مردم به عنوان اصل خدمت رسانی شایسته، در اولویت قرار گیرد.

  آیت الله صفایی بوشهربیان داشت: دولت باید در انجام امور، اولویت محور باشد و در شرایط کنونی، حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و افزایش نرخ رشد جمعیت باید از اولویت های اصلی دولت باشد.

  وی توجه به معنویت، اخلاق، فرهنگ دینی اعضای دولت را از تأکیدات مقام معظم رهبری دانست و گفت: هراس نداشتن مسئولان از دشمن از دیگر تأکیدات مقام معظم رهبری است، اگر رژیم صهیونیستی توان داشت تاکنون غزه را اشغال کرده بود و اگر آمریکا توان داشت م


برچسب ها: دولت - مردم - آیت الله صفایی بوشهری - خدمت رسانی - اولویت - خبرگزاری صدا و سیما - نماز جمعه
آخرین اخبار سرویس:

دولت باید در انجام امور، اولویت محور باشد

دولت باید در انجام امور، اولویت محور باشد