مطالب مرتبط:
ممنوعیت ترافیکی مراسم عزاداری 28 صفر در بندرعباس
مراسم عزاداری نیرو های مسلح در بندرعباس؛ فردا
محدودیت های ترافیکی مراسم روز 28 صفر در یزد
مراسم عزاداری نیروهای مسلح همزمان با 28 صفر در یزد برگزار می شود
برگزاری مراسم عزاداری ویژه 28 صفر در سنندج
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 15:002024-09-01سياسي

ممنوعیت های ترافیکی مراسم عزاداری 28 صفر در بندرعباس اعلام شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از ممنوعیت و محدودیت ترافیکی مراسم عزاداری 28 صفر در شهرستان بندرعباس خبرداد.

- بندرعباس- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از ممنوعیت و محدودیت ترافیکی مراسم عزاداری 28 صفر در شهرستان بندرعباس خبرداد.

به گزارش، سرهنگ نقی حیدری ضمن تسلیت ایام رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهارکرد: برابر هماهنگی و برنامه ریزی های انجام شده مراسم عزاداری نیروهای مسلح مستقر در شهرستان بندرعباس از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 12 شهریورماه از چهار راه مصلی تا حسینیه عاشقان ثارالله برگزارمی شود.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور تسهیل در اجرای مراسم، محدودیت و ممنوعیت ترافیکی از سه راه گمرگ بلوار حضرت امام خمینی (ره) تا چهار راه مصلی، لاین شمال و جنوب بلوار از ساعت 7 صبح روز دوشنبه مورخه 12 شهریور تا پایان مراسم در بندرعباس اعمال خواهد شد.

این مسؤول انتظامی استان از عموم شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه خودرویی و موتوری که قصد تردد در این ساعت در محدوده اجرای طرح دارند، خواست ضمن توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی با رعایت محدودیت های ترافیکی نهایت همکاری لازم با پلیس داشته باشند.


برچسب ها: مراسم عزاداری - شهرستان بندرعباس - پلیس راهنمایی و رانندگی - بندرعباس - راهنمایی و رانندگی - محدودیت ترافیکی - ممنوعیت
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت های ترافیکی مراسم عزاداری 28 صفر در بندرعباس اعلام شد

ممنوعیت های ترافیکی مراسم عزاداری 28 صفر در بندرعباس اعلام شد