مطالب مرتبط:
آغاز پرداخت معوقات پرستاران
به کارگیری کودکان اتباع از سوی پیمانکاران شهرداری تهران
آغاز پرداخت معوقات پرستاران / اصلاح ضریب ریالی اضافه کار در دستور کار
پرداخت معوقات پرستاران آغاز شد
آغاز پرداخت معوقات پرستاران / اصلاح ضریب ریالی اضافه کار در دستور کار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 13:302024-08-28سياسي

پرداخت معوقات کارکنان شهرداری تهران


با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، احکام ترمیم حقوق کارکنان ثابت در حال اخذ از حوزه منابع انسانی است و محاسبات لازم برای پرداخت آن بدون هیچ وقفه ای انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لطف الله فروزنده معاون شهردار تهران در حاشیه جلسه مدیران ارشد شهرداری تهران، ضمن تاکید بر نگاه ویژه شهردار تهران در موضوع حمایت از معیشت و رفاه کارکنان پرتلاش شهرداری، گفت: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته، احکام ترمیم حقوق کارکنان ثابت در حال اخذ از حوزه منابع انسانی است و محاسبات لازم برای پرداخت آن بدون هیچ وقفه ای انجام گرفته است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه احکام جدید کارکنان ثابت بعد از واریز حقوق مردادماه در حال دریافت است، گفت: مقرر شد معوقات ناشی از تأثیر آیتم ترمیم حقوق در فیش های آتی کارسازی گردد.

فروزنده ضمن تاکید بر محاسبه مبالغ بر اساس احکام صادره جدید برای کارکنان ثابت، گفت: فرآیند و پیچیدگی محاسبات برای این تعداد از احکام نیازمند زمانی در حدود 22 روز دارد که با تلاش و کار جهادی صورت گرفته زمان اتمام تمام این فرآیندها از جمله تأیید، محاسبه، مغایرت گیری و … به کمتر از 10 روز تقلیل پیدا کرد و این معاونت تلاش می کند با تأمین منابع مالی لازم به محض اخذ اطلاعات کامل نسبت به کارسازی معوقات در فیش همکار


برچسب ها: شهرداری تهران - شهردار - کارکنان - شهرداری - تهران - منابع انسانی - شهردار تهران
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت معوقات کارکنان شهرداری تهران

پرداخت معوقات کارکنان شهرداری تهران