مطالب مرتبط:
پیش دبستانی ها فردا و کلاس اولی ها سه شنبه به مدرسه می روند
آغاز تحصیلات 26 هزار کلاس اولی استان بوشهر 27 شهریور
کاهش 110هزار نفری کلاس اولی ها به خاطر فقر
فرماندار: حدود 2 هزار کلاس اولی وارد مدارس زهک می شوند
حدود 2 هزار کلاس اولی وارد مدارس زهک می شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 09:002024-09-16اجتماعي

کلاس اولی ها و اضطراب جدایی در روز اول مهر


مهر امسال هم مدارس پذیرای کلاس اولی های بسیاری است، کلاس اولی هایی کە قرار است با اولین چالش زندگی شان روبەرو شوند و یکە و تنها در میان جمعیتی از هم سن و سال هایشان کە تا بە حال آن ها را ندیدە و نشناختە، - ایسنا/کردستان مهر امسال هم مدارس پذیرای کلاس اولی های بسیاری است، کلاس اولی هایی کە قرار است با اولین چالش زندگی شان روبەرو شوند و یکە و تنها در میان جمعیتی از هم سن و سال هایشان کە تا بە حال آن ها را ندیدە و نشناختە، گلیم خود را از آب بیرون بکشد و نصفی از روز را در فضایی بە نام مدرسە و با نوشتن درس و مشق سپری کند.

تا بازگشایی مدارس و شروع فصل تحصیلی جدید چند قدمی راە نماندە است، همە ما خاطراتی را از اولین روز مدرسە در ذهن خود حک کردەایم کە جزء خاطرات فراموش نشدنی ما است، روزی کە برخی از کودکان آن را با استرس و گریە و برخی دیگر آن را با شادی و هیجان آغاز می کنند.

بحث دربارە کلاس اولی ها است، روزی کە پر از تلاطم های عاطفی است و این اولین باری است کە قرار است در زندگی شان چند ساعتی را بە دور از آغوش پدر و مادر و در کنار هم کلاسی ها و معلم هایشان سپری کنند.

مهر امسال هم مدارس پذیرای کلاس اولی های بسیاری است، کلاس اولی هایی کە قرار است با اولین چالش زندگی شان روبەرو شوند و یکە و تنها در میان جمعیتی از هم سن و سال هایشان کە تا بە حال آن ه


برچسب ها: کلاس اولی ها - کلاس اولی - اولی - کلاس - اولین - مدارس - بازگشایی مدارس
آخرین اخبار سرویس:

کلاس اولی ها و اضطراب جدایی در روز اول مهر

کلاس اولی ها و اضطراب جدایی در روز اول مهر