مطالب مرتبط:
جهان در حال خداحافظی با انرژی فسیلی/ ظرفیت ایران برای بهره مندی از تجدید پذیرها
تجارت 26،7 میلیارد دلاری ایران با کشورهای سازمان همکاری های اسلامی
محسن بهاروند: ایران از منزوی شدن روسیه جلوگیری کرد/ باید سقف معنی داری برای همکاری نظامی با روسیه در نظر بگیریم/ روسیه پهپادهای ایرانی را دستکاری کرده بود/ اروپا دست از طلبکاری از ایران بردارد
رابطه ایران و روسیه؟ نه تنها استراتژیک نیست، حتی به آن نزدیک هم نیست | درباره جزایر سه گانه ایران روس ها را به قطع همکاری نظامی تهدید کرد
بهره مندی تعاونی ها از ظرفیت های خدادادی سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 12:502024-09-09سياسي

تایلند آماده همکاری و بهره مندی از تجربیات دینی ایران است


عالی ترین مقام مذهبی مسلمانان تایلند گفت: مراکز اسلامی تایلند آماده همکاری و بهره مندی از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش های دینی و مذهبی هستند.

- عالی ترین مقام مذهبی مسلمانان تایلند گفت: مراکز اسلامی تایلند آماده همکاری و بهره مندی از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش های دینی و مذهبی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مروی، عضو شورای عالی حوزه علمیه قم و شیخ الاسلام، عالی ترین مقام مذهبی مسلمانان تایلند دیدار و گفت وگو کردند.

این دیدار به بررسی موضوعات دینی و فرهنگی و راه های تقویت همکاری های مذهبی بین دو کشور اختصاص داشت.

آیت الله مروی در سخنانی، با اشاره به تاریخ دیرینه روابط ایران و تایلند، بر اهمیت تقویت همکاری های دینی و فرهنگی بین دو کشور تأکید و افزود: ایران همواره به دنبال تعمیق روابط دوستانه با مسلمانان سایر کشورها، به ویژه کشورهای جنوب شرق آسیا بوده است.

وی همچنین از تلاش های شیخ الاسلام و جامعه مسلمانان تایلند در ترویج صلح و همزیستی مسالمت آمیز میان ادیان مختلف تقدیر کرد.

آیت الله مروی به تجارب موفق ایران در زمینه همزیستی مذاهب مختلف در کشور اشاره و آمادگی ایران را برای به اشتراک گذاشتن این تجارب با مسلمانان تایلند اعلام کرد.


برچسب ها: تایلند - جمهوری اسلامی ایران - مسلمانان - مذهبی - همکاری - ایران - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

تایلند آماده همکاری و بهره مندی از تجربیات دینی ایران است

تایلند آماده همکاری و بهره مندی از تجربیات دینی ایران است