مطالب مرتبط:
یک خبر خوب برای محیط زیست ایران/ تالاب نئور در مسیر احیاء
فیلم/ داود سوری، اقتصاددان:60 درصد جامعه ایران فقیر هستند
خواب زمستانی تعاونی ها/ناتوانی دولت ها در احیاء
شرط رعایت قانون از سمت عموم مردم جامعه چیست؟
خواب زمستانی تعاونی ها/ناتوانی دولت ها در احیاء
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 17:002024-09-17پزشكي

فرزندآوری باعث احیاء جامعه می شود


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه فرزندآوری باعث احیاء جامعه می شود، اظهار کرد: بارداری در سلامت مادر تاثیر زیادی داشته و از 10نوع سرطان جلوگیری می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه فرزندآوری باعث احیاء جامعه می شود، اظهار کرد: بارداری در سلامت مادر تاثیر زیادی داشته و از 10نوع سرطان جلوگیری می کند.

سید علی علمداران امروز، 27 شهریور، در سومین کنگره بین المللی اخلاق در مامایی و سلامت باروری با محوریت کرامت مادری با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه مقام مادر گفت: در دنیا دو کیمیاگری وجود دارد که رسیدن به مقام معلمی و جایگاه مادری است و در واقع هر اتفاق خوشایندی در سایه مادری به وقوع می پیوندد.

وی افزود: مشکل جامعه ما در 30 سال گذشته این بود که با شعارهای کنترل فرزندآوری، آسیب جدی به نقش مادری وارد کرد و این زمینه ساز بسیاری از آسیب ها شد.

علمداران افزود: فرزندآوری باعث احیاء جامعه می شود، علاوه بر این، مقوله بارداری در سلامت مادر تاثیر زیادی دارد و باعث تاخیر یائسگی زودرس و جلوگیری از 10 نوع سرطان می شود.

حضور 28 سخنران داخلی و 12 سخنران خارجی در کنگره حمید قربان زاده ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در ادامه اظهار کرد: این کنگره چندین محور را دنبال می کن


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - فرزندآوری - دانشگاه علوم پزشکی - مادر - علوم پزشکی مشهد - معاون آموزشی - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

فرزندآوری باعث احیاء جامعه می شود

فرزندآوری باعث احیاء جامعه می شود