مطالب مرتبط:
افتتاح 8 طرح عمران شهری میاندوآب
8 پروژه شهری دوراهک افتتاح یا آغاز شد
2 پروژه روستایی در بخش مرکزی شهرستان اصفهان افتتاح شد
48 پروژه در گناباد افتتاح شد
افتتاح و کلنگ زنی 3 پروژه عمرانی در بردسکن 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 12:402024-08-29اقتصادي

12 پروژه عمران شهری در بندرانزلی افتتاح شد


امروز و در گرامیداشت هفته دولت 12 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 610 میلیارد ریال در بندرانزلی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گیلان شهردار بندرانزلی گفت: امروز و در گرامیداشت هفته دولت 12 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 610 میلیارد ریال در بندرانزلی به بهره برداری رسید.

وحید پورحضرت امروز پنج شنبه 8 شهریورماه در آیین افتتاح نمادین این پروژه ها که در پل قدیم غازیان بندرانزلی انجام شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: برای کف سازی پل قدیم غازیان مواردی از جمله مبلمان، نورپردازی، موزاییک فرش و روکش آسفالت بالغ بر 71 میلیارد ریال هزینه شده است.

پورحضرت تصریح کرد: از دیگر پروژه هایی که امروز به بهره برداری می رسد می توان به آسفالت معابر خاکی و روکش آسفالت معابر شهری، ساماندهی فضای سبز خیابان صابر حنان، تعریض خیابان میرزا کوچک خان جنگلی و آبیاری تحت فشار همچنین پروژه پارک 4 طبقه شرکت نفت اشاره کرد.

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 610 میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده گفت: اعتبار این پروژه ها عمدتاً از منابع داخلی و بخشی نیز از محل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون 85 درصد پروژه خیابان سپه انجام شده، گفت: تا این لحظه 150 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده که در او


برچسب ها: بندرانزلی - بهره برداری - پروژه - عمران شهری - آسفالت معابر - روکش آسفالت - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه عمران شهری در بندرانزلی افتتاح شد

12 پروژه عمران شهری در بندرانزلی افتتاح شد