مطالب مرتبط:
حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه های ارتباط رادیویی در بیروت + فیلم
تحول بزرگ در جنگ اسراییل و لبنان: حمله خونین به تاسیسات پیجر مخابراتی حزب الله در بیروت/ ادعای تل آویو: ترور یک مقام امنیتی خنثی شد
حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه های پیجر در بیروت + فیلم
وضعیت وحشتناک بیمارستانهای بیروت پس از حمله اسراییل + ببینید
بقایای یک موتورسیکلت در منطقه ضاحیه بیروت + ببینید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1403 ساعت 20:402024-09-20بين الملل

دمشق: حمله به بیروت تهدیدی برای کل منطقه است


سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت و حمایت نظامی و سیاسی آمریکا و غرب از این حملات را به شدت محکوم و تاکید کرد که رژیم اشغالگر با این جنایات وحشیگری و انحراف آشکار خود از انسانیت و مشروعیت بین المللی را تایید می کند.

- سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت و حمایت نظامی و سیاسی آمریکا و غرب از این حملات را به شدت محکوم و تاکید کرد که رژیم اشغالگر با این جنایات وحشیگری و انحراف آشکار خود از انسانیت و مشروعیت بین المللی را تایید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی نژادپرست به کشتار مردم در مناطق مختلف منطقه به ویژه در نوار غزه، کرانه باختری و لبنان ادامه می دهد و امروز جهان شاهد تجاوزی دیگر ازسوی این رژیم احیه جنوبی بیروت بود که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان بی گناه شد.

طبق گزارش خبرگزاری سانا، در این بیانیه آمده است: این حملات پس از جنایت هولناک رژیم صهیونیستی نژادپرست با هدف قراردادن سیستم ارتباطات غیرنظامی لبنان صورت می گیرد که طی آن هزاران لبنانی کشته و زخمی شدند.

وزارت خارجه سوریه اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایات، وحشیگری و دوری آشکار خود را از انسانیت و مشروعیت بین المللی نشان می دهدِ چراکه این جنایات، جنایت


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - رژیم - رژیم اشغالگر - بیروت - بین المللی - وزارت امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: حمله به بیروت تهدیدی برای کل منطقه است

دمشق: حمله به بیروت تهدیدی برای کل منطقه است