مطالب مرتبط:
صنعت سینما زبان گفت وگو و وفاق میان نخبگان، مردم و نظام حکمرانی است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: صنعت سینما زبان گفت وگو و وفاق میان نخبگان، مردم و نظام حکمرانی است
رضایت مردم مهم ترین اصل در اندیشه حکمرانی امام موسی صدر است
رضایت مردم مهم ترین اصل در اندیشه حکمرانی امام موسی صدر است |
مردم از سینما دور شده اند / امیدوارم که سینما مردمی شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 16:102024-09-11فرهنگي

سینما زبان وفاق میان نخبگان، مردم و نظام حکمرانی است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد که صنعت سینما زبان گفت وگو، تعامل، تفاهم و وفاق میان نخبگان و مردم از یک سو و جامعه و نظام حکمرانی از سوی دیگر است.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد که صنعت سینما زبان گفت وگو، تعامل، تفاهم و وفاق میان نخبگان و مردم از یک سو و جامعه و نظام حکمرانی از سوی دیگر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیست ویکم شهریور روز ملی سینما را در پیامی تبریک گفت.

متن پیام سیدعباس صالحی به شرح زیر است: گرامیداشت روز ملی سینما، پاسداشت فرهنگ این سرزمین و هنرمندان خوش قریحه و دغدغه مند این عرصه است که از هر پدیده ای برای بیان هنرمندانه واقعیت ها در کنار فرصت شناساندن فرهنگ و تمدن غنی ایران عزیز به شایسته ترین وجه بهره می برند.

سینما این صنعت معجزه گون ممزوج با هنر، دیرزمانی است که زبان گفت و گو، تعامل، تفاهم و وفاق میان نخبگان و مردم از یک سو و جامعه و نظام حکمرانی از سوی دیگر است.

گاه این زبان به شیرینی و نیکویی، شاعرانگی ایرانیان را در دل اعصار تصویر می کند و گاه اگرچه تلخ و هشدارگونه، رنج ها و کاستی هایمان را به رخ می کشد و این مرحمت سینماست که معرفت افزایی و جهل زدایی را همچون گنجی پربها در ضمیر خود نگاه


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - فرهنگ - سینما
آخرین اخبار سرویس:

سینما زبان وفاق میان نخبگان، مردم و نظام حکمرانی است

سینما زبان وفاق میان نخبگان، مردم و نظام حکمرانی است