مطالب مرتبط:
همه آنچه باید درباره واکسن آنفولانزا بدانید؛زمان مناسب تزریق واکسن آنفلوآنزا
عکس/ روستای پلکانی سر آقا سید در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری
تامین بیش از یک میلیون و 800 عدد واکسن آنفلوآنزا در کشور
زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا مشخص شد
تامین بیش از یک میلیون و 800 هزار واکسن آنفلوآنزا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 13:002024-09-14پزشكي

واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های چهارمحال و بختیاری موجود است


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در آستانه فصل پاییز و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری، واکسن آنفلوآنزای مورد نیاز در داروخانه های استان تامین شد.

- واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های چهارمحال و بختیاری موجود است ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در آستانه فصل پاییز و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری، واکسن آنفلوآنزای مورد نیاز در داروخانه های استان تامین شد.

رضا محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: هم اکنون واکسن آنفلوآنزا در دو نوع فرانسوی و هلندی چهار ظرفیتی در داروخانه های استان موجود است که هر دو دارای کیفیت مطلوب و تفاوتی با هم ندارند.

وی افزود: تزریق واکسن آنفلوآنزا برای کودکان 6ماه تاپنج سال، بانوان باردار، افراد دارای بیماری های قلبی، تنفسی، کلیوی، افراد دارای بیماری زمینه ای، دیابت کنترل نشده، ضعف و نقص ایمنی و سالمندان توصیه می شود.

محمدی اضافه کرد: واکسن های موجود بر علیه چهار سویه آنفلوآنزا بدن را ایمن می ‎کند و از سن 6 ماهگی به بعد و همچنین در تمامی مراحل بارداری قابل استفاده است.

وی یادآور شد: در کودکان زیر 9 سالی که برای اولین بار واکسن آنفلوآنزا تزریق می کنند، باید واکسیناسیون در دو نوبت به فاصله یک ماه انجام شود.


برچسب ها: واکسن آنفلوآنزا - آنفلوآنزا - چهارمحال و بختیاری - دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد - داروخانه - دانشگاه علوم پزشکی - واکسن
آخرین اخبار سرویس:

واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های چهارمحال و بختیاری موجود است

واکسن آنفلوآنزا در داروخانه های چهارمحال و بختیاری موجود است