مطالب مرتبط:
انفجار کپسول گاز در تربت حیدریه پنج مصدوم برجای گذاشت
انفجار کپسول گاز در تربت حیدریه پنج مصدوم برجای گذاشت
مصدوم شدن پنج نفر در اثر انفجار کپسول گاز در تربت حیدریه
تصادف پراید با شتر در شاهرود 2 کشته برجای گذاشت
تصادف پراید با شتر دو کشته برجای گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 02:302024-08-27حوادث

نشت و انفجار گاز در تربت حیدریه 5 مصدوم برجای گذاشت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: نشت و انفجار گاز در بلوار امام رضا(ع) پنج مصدوم برجای گذاشت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه گفت: نشت و انفجار گاز در بلوار امام رضا(ع) پنج مصدوم برجای گذاشت.

حسین صادقی در تشریح حادثه عنوان کرد: سه شنبه طی تماس تلفنی با سامانه 125 یک مورد حادثه انفجار و محبوسی اعضای یک خانواده در بلوار امام رضا(ع) گزارش شد.

وی اظهار کرد: پس از ثبت اطلاعات حادثه، دو تیم اطفاء حریق از ایستگاه های شماره یک و سه به محل اعزام شدند که پس از حضور در محل و بررسی صحنه همزمان عملیات جست وجو جهت دست یابی و رهاسازی محبوسین و اطفاء حریق در دستور کار تیم های عملیاتی قرار گرفت.

صادقی افزود: با تلاش آتش نشانان، 5 محبوس این حادثه رهاسازی شده و حریق به صورت کامل اطفاء شد و با توجه به سوختگی و مصدومیت، آنها تحویل پرسنل فوریت های پزشکی شدند.

ریاست سازمان آتش نشانی در خصوص علت حادثه عنوان کرد: با بررسی اولیه فرمانده عملیات در خصوص علت یابی حادثه، مشخص شد حادثه فوق بر اثر نشت گاز LPG از مخزن گاز خودرو به وقوع پیوسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه، وی در پایان از عموم همشهریان محترم درخواست کرد؛ برای شارژ و تعمیر سیلندر


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - شهرداری تربت حیدریه - تربت حیدریه - سازمان آتش نشانی - انفجار گاز - انفجار
آخرین اخبار سرویس:

نشت و انفجار گاز در تربت حیدریه 5 مصدوم برجای گذاشت

نشت و انفجار گاز در تربت حیدریه 5 مصدوم برجای گذاشت