مطالب مرتبط:
مسیر دسترسی به غار تاریخی کلدر خرم آباد بهسازی شد
مسیر غار تاریخی «کلدر» خرم آباد آسفالت شد
برگزاری کارگاه های مبانی اعتقادی امامیه در نجف آباد
دستگیری سارقان منازل در خرم آباد
اجرای طرح روشنایی جاده اسماعیل آباد تا پایان امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 17:502024-09-08بين الملل

اسراییل به سمت «ناکجا آباد» پیش می رود


یک مقام ارشد صهیونیست با بیان اینکه «اسراییل به سمت ناکجا آباد پیش می رود و در همه عرصه ها گیر افتاده است»، اذعان کرد: احتمال غوطه ور شدن اسراییل در مشکلات بیشتر از حل آن است.

- یک مقام ارشد صهیونیست با بیان اینکه اسراییل به سمت ناکجا آباد پیش می رود و در همه عرصه ها گیر افتاده است ، اذعان کرد: احتمال غوطه ور شدن اسراییل در مشکلات بیشتر از حل آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری قدس، روزنامه عبری اسراییل الیوم گزارش داد: در پایان هفته از یک مقام ارشد اسراییلی پرسیده شد که اسراییل به کجا می رود؟ او به سادگی پاسخ داد: ناکجا آباد! بر اساس گزارش این روزنامه، وقتی از این مقام ارشد اسراییلی خواسته شد درباره پاسخ خود توضیح بدهد، افزود: اسراییل در همه عرصه ها گیر افتاده است و احتمال غوطه ور شدن در مشکلات بیشتر از حل آن است.

اظهارات این مقام ارشد صهیونیست در حالی است که قرار است برای نخستین بار پس از هفتم اکتبر، اسراییلی ها امروز یکشنبه مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در واشنگتن تظاهرات کنند.

در داخل سرزمین های اشغالی نیز هر روز تظاهرات ضد نتانیاهو و کابینه او با هدف اعمال فشار برای دستیابی به توافق آتش بس و مبادله اسیران در حال برگزاری است.


برچسب ها: اسراییل - صهیونیست - ارشد - مقام - مشکلات - احتمال - آباد
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل به سمت «ناکجا آباد» پیش می رود

اسراییل به سمت «ناکجا آباد» پیش می رود