مطالب مرتبط:
رشد 23 درصدی تولید برق تجدیدپذیرها
رشد 75 درصدی فروش داخلی فولاد خراسان
رشد 23 درصدی تولید برق تجدیدپذیرها
رشد 10 درصدی درآمدهای «تنوین» در 5 ماهه نخست سال
رشد 10 درصدی درآمدهای «تنوین» در 5 ماهه نخست سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 22:352024-09-16فرهنگي

رشد 67 درصدی زیرساخت های هنری و سینمایی در گیلان


رشت _ رییس سازمان سینمایی کشور از رشد 67 درصدی زیرساخت های هنری و سینمایی در گیلان خبر داد و گفت: تراز اقتصاد سینما در کشور مثبت است.

- رشت _ رییس سازمان سینمایی کشور از رشد 67 درصدی زیرساخت های هنری و سینمایی در گیلان خبر داد و گفت: تراز اقتصاد سینما در کشور مثبت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد خزاعی امروز دوشنبه در جشن مهر سینمای ایران در گیلان اظهار کرد: گیلان پس از پایتخت از استان های مهم در حوزه تصویر و فیلمسازی است.

رییس سازمان سینمایی کشور با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های گیلان در بخش های مختلف هنری بیان کرد: گیلان دارای چهره های ماندگار سینمایی در کشور است و برخورداری از این حجم سرمایه انسانی بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

خزاعی از واگذاری امتیاز تهیه کنندگی و کارگردانی استانی به هنرمندان بومی خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر در کیلان 2 هنرمند در حال تهیه و تولید فیلم هستند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های هنری و سینمایی گیلان رشد 67 درصدی داشته است، افزود: با راه اندازی سه سالن در بندر انزلی، مجموع سالن های سینمایی گیلان از 9 به 15 سالن می رسد و روند اجرای 4 سالن دیگر در گیلان در حال انجام است.

رییس سازمان سینمایی کشور با اشاره به جهش چشم گیر در حوزه زیرساختی بیان کرد: سینما از اتمسفر ورشکستگی و تعطیلی در سال 1400 به رش


برچسب ها: سازمان سینمایی کشور - رییس سازمان سینمایی - سینما - سینمایی - سازمان سینمایی - گیلان - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

رشد 67 درصدی زیرساخت های هنری و سینمایی در گیلان

رشد 67 درصدی زیرساخت های هنری و سینمایی در گیلان