مطالب مرتبط:
هشدار عارف: خطر پیری افراطی در کمین مدیریت کشور
انتقال آب از دریا تنها راهکار رفع عطش سمنان/ خطر فرونشست در کمین شهرها
خطر دیابت در کمین شب بیدارها
خطر دیابت در کمین شب بیدارها
خطر جدی در کمین ناسا/ پیش بینی آینده توخالی برای آژانس اکتشاف فضایی آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 09:252024-09-15اجتماعي

خطر برق گرفتگی در کمین مسافران


سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بندرانزلی ضمن اشاره به انتشار فیلمی از مسافران که با استفاده از انشعاب برق پایه چراغ روشنایی پارک اقدام به شارژ چندین دستگاه موبایل کرده بودند، - ایسنا/گیلان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بندرانزلی ضمن اشاره به انتشار فیلمی از مسافران که با استفاده از انشعاب برق پایه چراغ روشنایی پارک اقدام به شارژ چندین دستگاه موبایل کرده بودند، گفت: مسافران بدون در نظر گرفتن خطرات این کار، اقدام به بازکردن جعبه فیوز پایه روشنایی کرده و برای شارژ موبایل یا نصب لامپ، از سیم های پایه روشنایی با برق مستقیم 220 ولت استفاده کردند.

محمود گچ کار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: متاسفانه از این گونه رفتارهای خطرناک بارها از سوی برخی گردشگران و مسافرانی که در فضاهای سبز شهر بندرانزلی اتراق کرده اند، مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه پایه های روشنایی پارک ها و فضاهای سبز شهری با یک فیوز مرکزی کنترل می شوند، افزود: این پایه ها فتوسل بوده و به صورت اتوماتیک با تاریک و روشن شدن هوا؛ روشن و خاموش می شوند.

گچ کار با اشاره به اینکه در سال های قبل نیز مشاهده شده بود که گردشگران از تیر چراغ برق انشعاب گرفته بودند، تاکید کرد: متاسفانه برخی گردشگران با بی ملاحظگی، اقداماتی انجام می دهند که هزینه های زیادی برای شهرداری ت


برچسب ها: روشنایی - مسافران - شهرداری بندرانزلی - معاونت خدمات شهری - بندرانزلی - استفاده - پایه
آخرین اخبار سرویس:

خطر برق گرفتگی در کمین مسافران

خطر برق گرفتگی در کمین مسافران