مطالب مرتبط:
بمب استقلال در بازی ها عمل کرد | یاغی پرسپولیسی ها بالاتر از استاندارد لیگ ایران در استقلال بازی می کند
پاسخ کوبنده به اسراییل؛ عملیاتی که وعده آن صادق است
پاسخ کوبنده به اسراییل؛ عملیاتی که وعده آن صادق است
تاکید ایران و ترکیه بر ضرورت تقویت مشورت ها درباره تنش های منطقه
نسخه جدید فیدلیتی پرایم به ایران می آید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 12:202024-08-25سياسي

همه منتظرند ایران به وعده صادق و تنبیه متجاوز عمل کند


همه مردم منتظر هستند که ایران به وعده صادق خود که تنبیه متجاوز است، عمل کند و دل های نگران همه را و مظلومان فلسطین را شاد کنند.

- اصفهان-امام جمعه موقت اصفهان گفت: همه مردم منتظر هستند که ایران به وعده صادق خود که تنبیه متجاوز است، عمل کند و دل های نگران همه را و مظلومان فلسطین را شاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر یکشنبه در جمع جاماندگان اربعین حسینی در گلستان شهدای اصفهان اظهار کرد: اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین در جای جای کشور از جمله اصفهان صورت گرفت.

وی افزود: این اجتماع نشان می دهد که عشق امام حسین (ع) و خاندان او و آخرین ذخیره الهی حضرت مهدی (عج) با تمام وجود ما عجین شده است.

امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: همه کسانی که در شهرها و روستاها در پیاده روی اربعین شرکت کردند علاقه مند به پروردگار و اهل بیت هستند و این علاقه سبب تقرب می شود و یکی از نشانه های تبعیت از پروردگار عشق به اوست و همین امر عامل جوشش حرکت به سمت اهل بیت و حتی ترک گناه است.

وی حرکت در مسیر صراط مستقیم، تبعیت از اهل بیت (ع) و امروز تبعیت از ولی فقیه زمانه را از ارکان عمل به دستورات پروردگار دانست و افزود: در قانون اساسی ما هم گنجانده شده که تبعیت از ولی فقیه را فریضه واجب خود میدانیم.


برچسب ها: جاماندگان اربعین - اصفهان - آیت الله سید ابوالحسن مهدوی - گلستان شهدای اصفهان - اربعین - امام جمعه - پیاده روی اربعین
آخرین اخبار سرویس:

همه منتظرند ایران به وعده صادق و تنبیه متجاوز عمل کند

همه منتظرند ایران به وعده صادق و تنبیه متجاوز عمل کند