مطالب مرتبط:
برگزاری نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت روز شعر و ادب فارسی در تبریز
بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی در جوار اثر حجمی منظومه حیدربابا
آیین ویژه روز ملی شعر و ادب فارسی در تبریز برگزار می شود
بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی در جوار اثر حجمی منظومه حیدربابا
میزبانی تبریز از رویداد ملی شعر و ادب فارسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 21:202024-09-16فرهنگي

برگزاری همایش ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در تبریز


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن گلی با اشاره به اهمیت این مناسبت ملی اظهار داشت: آیین ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی ساعت 16 سه شنبه 27 شهریور ماه با حضور شاعران، اهالی فرهنگ و ادب و عموم علاقمندان شعر و موسیقی و جمعی از مسئولین ملی و استانی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

گلی اجرای موسیقی توسط هنرمندان استانی و ملی از جمله محمد معتمدی، شعر خوانی شعرای برجسته استان و کشور، تجلیل از برخی اساتید و فعالان حوزه شعر و ادب، یاد کرد و بزرگداشت دکتر تجلیل استاد برجسته ادبیات فارسی، رونمایی از چند کتاب و سخنرانی برخی مسئولین استانی و ملی را از جمله برنامه های این آیین ملی عنوان نمود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به مشارکت شهرداری منطقه 2 تبریز در برگزاری این آیین ملی، هم افزایی دستگاه های علمی و فرهنگی استان در بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی با ده ها رویداد فاخر فرهنگی، ادبی و هنری را قابل تقدیر توصیف نمود.

گلی، گلباران مقبره استاد شهریار از ساعت 9 صبح روز سه شنبه همزمان با سالروز وفات این شاعر بزرگ و برگزاری محفل شب شعر در مقبره الشعراء تبریز د


برچسب ها: روز شعر و ادب فارسی - شعر و ادب فارسی - اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد اسلامی - شعر و ادب - بزرگداشت - ادب فارسی
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در تبریز

برگزاری همایش ملی بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی در تبریز