مطالب مرتبط:
رییس کل دادگستری استان بوشهر خانواده های زندانیان سرکشی کرد
جریمه 856 میلیارد تومانی پرونده های قاچاق استان بوشهر
14پروژه برق رسانی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی آغاز شد
آغاز افتتاح و عملیات اجرایی 23 پروژه ارتباطی در استان بوشهر
اسناد مالکیت اقشار آسیب پذیر استان بوشهر تحویل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 16:452024-08-26اجتماعي

کمبود 15 هزار و 500 معلم برای سال تحصلی جدید در استان بوشهر


، حمداله اژدری با بیان این که در چند سال اخیر به دلیل نرخ بالای بازنشستگی که در بین فرهنگیان بوده دچار کمبود نیروی انسانی شده ایم، افزود: کمبود انباشته شده ای مربوط به سال های قبل داریم که با برگزاری آزمون های استخدامی از سال گذشته این مشکل تا حد زیادی مرتفع می شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا هزار و 150 نفر در آزمون استخدامی که برگزار شد شرکت کردند که دو بخش دبیری و آموزگاری اعلام نتیجه شده و در دوره کیفیت بخشی هم در هفته های آینده نتایج اعلام می شود و ظرفیت خوبی برای پذیرش نیروی جدید داریم.

مدیرمنابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: همچنین از ظرفیت نیروی انسانی همکاران شاغل که به طور غیرموظف همکاری می کنند، همکاران بازنشسته، نیرو های خرید خدمات و دانشجو معلمان سال آخر برای جبران این کمبود استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این که در مجموع در مهرماه کمبود 15 هزار و 500 معلم خواهیم داشت، عنوان کرد: کمبود معلم بیشتر در مقطع ابتدایی است که با جذب خوبی که در دوره ابتدایی داشتیم و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، این نیاز مرتفع خواهد شد.

اژدری گفت: در دوره فنی و حرفه ای هم موضوع توسعه رشته ای مطرح است که در سال های اخیر با توجه به افزایش تقاضای دانش آموزان در دوره فنی و حرفه ای، در شماری از رشته ها امکان


برچسب ها: نیروی انسانی - استان بوشهر - کمبود - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - کمبود نیروی انسانی - آزمون های استخدامی
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 15 هزار و 500 معلم برای سال تحصلی جدید در استان بوشهر

کمبود 15 هزار و 500 معلم برای سال تحصلی جدید در استان بوشهر