مطالب مرتبط:
صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در خراسان جنوبی
دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش می یابد
کشف محموله حشیش در خراسان جنوبی
یک کشته و چهار مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در خراسان جنوبی
پذیرایی از 530 زائر پاکستانی و افغانستانی در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 09:552024-09-07حوادث

دستگیری اعضای باند قاچاق سازمان یافته سوخت در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از 3 دستگاه تریلی 90 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

- بیرجند- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از 3 دستگاه تریلی 90 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن شجاعی نسب در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای مبارزه با محموله های کلان و باندی قاچاق سوخت، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سازمان یافته ای که سوخت را از استان های مرکزی کشور به سمت مناطق مرزی قاچاق می کردند، شدند لذا در این خصوص موضوع پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی پلیسی در یک عملیات هوشمندانه پلیسی 3 دستگاه تریلی تانکردار را شناسایی و سپس متوقف کردند و در بازرسی از خودروها، 90 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله سوختی قاچاق کشف شده بالغ بر 40 میلیارد ریال برآورد شده است؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه 3 دستگاه تریلی توقیف و 4 متهم را دستگیر کر


برچسب ها: خراسان جنوبی - پلیس امنیت اقتصادی - فرمانده انتظامی استان - امنیت اقتصادی - خراسان - استان خراسان - مأموران پلیس
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند قاچاق سازمان یافته سوخت در خراسان جنوبی

دستگیری اعضای باند قاچاق سازمان یافته سوخت در خراسان جنوبی