مطالب مرتبط:
تردد بیش از 660 هزار زائر از مرز خسروی
پلیس: زائران قبل از روز اربعین به کشور بازگردند / وزیر کشور: 3 میلیون و 500 هزار زائر از ایران به عراق رفتند / مرز خسروی دائمی شد
تردد روان زائران اربعین حسینی از مرز خسروی؛ بامداد جمعه
ثبت تردد 600هزار نفری/نظم مرز خسروی تردد زوار را تسهیل بخشیده است
تردد بیش از 660 هزار نفر از مرز خسروی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 11:002024-08-23اجتماعي

مرز خسروی دائمی می شود/ پیش بینی تردد حدود 950هزار زائر ازاین مرز


قرار شد با توجه به زیرساخت هایی که فراهم شده که مرز خسروی به طور دائمی میزبان کاروان های حج و زیارت برای زیارت عتبات در طول سال باشد.

- کرمانشاه- وزیر کشور گفت: قرار شد با توجه به زیرساخت هایی که فراهم شده که مرز خسروی به طور دائمی میزبان کاروان های حج و زیارت برای زیارت عتبات در طول سال باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسکندر مؤمنی صبح جمعه در حاشیه بازدید از مرز خسروی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره اینکه آمده ام تا یک خدا قوت به همه دست اندرکاران بگویم، اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی خوبی که ستاد قرارگاه اربعین استان کرمانشاه اعم از استاندار محترم، نیروی انتظامی، سپاه و همه بخش ها و همچنین نمایندگان تسهیلات خوبی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه دو سه سال گذشته که مرز خسروی باز شد کمک بسیار خوبی به تردد زائران شد، گفت: تردد در این مرز از سال گذشته به صورت شبانه روزی بوده است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه حدود 15 درصد مجموعه ترددهای کل کشور از مرز خسروی انجام شده است، ادامه داد: تسهیلات و زیرساخت های خوبی فراهم شد ما مشکل خاصی در نظم و انضباط نداشتیم و زائرین عزیز همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی با بیان اینکه در مجموع گزارشی که دادن حدود 450 هزار نفر زائر از این مرز عبور کردند، اضافه کرد: حدود 200 هزار نفر برگشتند پیش بینی می شه که مج


برچسب ها: مرز خسروی - خسروی - زیارت - حج و زیارت - کرمانشاه - دائمی - زیرساخت
آخرین اخبار سرویس:

مرز خسروی دائمی می شود/ پیش بینی تردد حدود 950هزار زائر ازاین مرز

مرز خسروی دائمی می شود/ پیش بینی تردد حدود 950هزار زائر ازاین مرز