مطالب مرتبط:
در هفته دولت طرحهای گاز رسانی با اعتبار 4599 میلیارد ریال در استان فارس به بهره برداری رسید
550 میلیارد ریال طرح طی هفته دولت در گیلانغرب به بهره برداری رسید
پروژه های راهداری در شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید
پروژه های عمرانی هفته دولت در منطقه اقتصادی پیام
35 روستای آذربایجان غربی هفته دولت از نعمت آب شرب بهره مند شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 11:402024-09-01اقتصادي

10 پروژه آب و فاضلاب مشهد در هفته دولت به بهره برداری رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: 10 پروژه آب و فاضلاب مشهد با اعتباری بالغ بر 3,957 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

- مشهد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: 10 پروژه آب و فاضلاب مشهد با اعتباری بالغ بر 3,957 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

حسین اسماعیلیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: 10 پروژه آب و فاضلاب شهرستان مشهد با اعتباری بالغ بر 3,957 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: در بخش فاضلاب 53 کیلومتر خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب و همچنین 3500 فقره انشعابات فاضلاب با اعتبار 3,160 میلیارد ریال بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اجرای پروژه های آب شهری نیز خاطرنشان کرد: بهره برداری از 23 کیلومتر خطوط آبرسانی و 13 حلقه چاه با اعتباری بالغ بر 684 میلیارد ریال آغاز شد.

اسماعیلیان با اشاره به انجام پروژه های روستایی متعدد در حوزه شهرستان مشهد نیز تصریح کرد: در بخش تأمین آب روستاهای شهرستان مشهد اقدامات ارزنده ای صورت گرفته که می توان به احداث 3 مخزن آب و اجرای 11 کیلومتر خط انتقال اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: اجرا و بهره برداری از 3 کیلومتر شبکه توزیع و حفر 8 حلقه چاه برای روستاها با اعتبار بالغ بر 110 میلیا


برچسب ها: آب و فاضلاب مشهد - آب و فاضلاب - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب - بهره برداری - فاضلاب - شرکت آب و فاضلاب مشهد - شرکت آب و فاضلاب
آخرین اخبار سرویس:

10 پروژه آب و فاضلاب مشهد در هفته دولت به بهره برداری رسید

10 پروژه آب و فاضلاب مشهد در هفته دولت به بهره برداری رسید