مطالب مرتبط:
مراسم عزاداری دهه پایانی صفر در مشهد
آماده سازی موکب های دهه پایانی صفر در مشهد
47 ویژه برنامه حرم مطهر رضوی برای دهه پایانی ماه صفر
جزییات خدمت رسانی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر (10 شهریور 1403)
آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران دهه آخر صفر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 11:352024-09-01پزشكي

307 بازرس سلامت محیط در مأموریت دهه پایانی صفر مشهد نظارت دارند


مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نظارت ویژه 307 ناظر و بازرس سلامت محیط در مأموریت دهه پایانی ماه صفر مشهد مقدس خبرداد.

- مشهد- مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نظارت ویژه 307 ناظر و بازرس سلامت محیط در مأموریت دهه پایانی ماه صفر مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرشید وفا اظهار کرد: اکیپ های ثابت و سیار سلامت محیط در ایام دهه پایانی ماه صفر با 307 ناظر و بازرس در برنامه نظارت های ویژه بهداشتی از محل های اسکان، تهیه و توزیع، پخت و پز و پذیرایی حاضر هستند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از چهارم شهریور ماه و همزمان با روز اربعین حسینی مأموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر آغاز شده و تا چهاردهم همین ماه و سالروز شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد اظهار کرد: در مأموریت کنونی مواردی همچون بازدید از محل های اسکان زائر، بازدید از اماکن و مراکز بین راهی، بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سنجش پرتابل مواد غذایی و کلر سنجی از شبکه ها و تانکرهای آب رسانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع بازرسین بهداشت محیط تعداد 193 نفر در مشهد و114 نفر در شهرستان ها، مسئولیت مراقبت بر سلامت آب و غذا و محل اسکان زائران را برعهده دارند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی مشهد - دانشگاه علوم پزشکی - سلامت محیط و کار - علوم پزشکی مشهد - سلامت - مأموریت - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

307 بازرس سلامت محیط در مأموریت دهه پایانی صفر مشهد نظارت دارند

307 بازرس سلامت محیط در مأموریت دهه پایانی صفر مشهد نظارت دارند