مطالب مرتبط:
محمودی اصل: در مدیریت بورس تضاد منافع وجود دارد / حداقل 450 هزار میلیارد تومان رانت ارزی به جیب مردم برنگشت! سود 10 درصدی تولید مقابل سود بانکی 30 درصدی، چه توجیهی دارد؟! / بانک مرکزی کشور را تعطیل کرد
ببینید | صدرالدین حجازی درگذشت؛ ماجرای تلخ ناسزای مردم به او برای ایفای نقش خولی
ناسزای مردم به صدرالدین حجازی برای نقش خولی!
دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اقدام جدی انجام دهد
تلاش مسئولان دولت جدید برای رفع مشکلات مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 15:452024-09-06سياسي

مردم نقش موثری در مدیریت مشکلات دارند


امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه مردم نقش موثری در مدیریت مشکلات دارند، گفت: عاملین به معروف و ناهیان با رعایت شرایط امربه معروف و نهی ازمنکر از حمایت قانون برخوردار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام سعید مرادپور در خطبه های دوم نمازجمعه این هفته ابهر با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهار کرد: گناهان می توانند صدمات بسیار جبران ناپذیری را چه در حوزه فردی و چه در حوزه اجتماعی به بار بیاورند و حتی گاهی منجر به رفتن آبروی یک فرد می شود و صدمات جبران ناپذیری به جا می گذارد.

خطیب نمازجمعه ابهر با اشاره به اینکه یک مشکلی که در حوزه گناه داریم این است که برخی فکر می کنند در فضای مجازی آزادند که گناه کنند، متذکر شد: برخی نیز خیال می کنند که به علت چرخش آزاد اطلاعات می توانند هر چیزی را گفته و هر کاری بکنند.

وی با اشاره به اینکه برخی به بهانه جذب دنبال کننده و فالوور حتی تا شخصی ترین مسائل افراد را نشانه می گیرند متذکر شد: این موضوع عین گناه است لذا باید هر کاری می کنیم آن را با حدود شرعی بسنجیم و ما نمی توانیم از خودمان یک شریعت جدید تعریف کنیم.

حجت الاسلام مرادپور در ادامه گریزی به مسئله تجلیل از خبرنگاران که بسیار حاشیه به بار آورد زده و یادآور شد: فهمیدن این موضوع که تجلیل از یک خبرنگار در باغ ات


برچسب ها: نمازجمعه - گناه - اشاره - امام جمعه ابهر - مشکلات - جمعه - ابهر
آخرین اخبار سرویس:

مردم نقش موثری در مدیریت مشکلات دارند

مردم نقش موثری در مدیریت مشکلات دارند