مطالب مرتبط:
زمین تامین شده نهضت ملی مسکن در کردستان 2 برابر تعهد دولت است
حماس: خلاصه پیشنهاد آمریکا «آزادسازی اسرای اشغالگر و ادامه جنگ» است
محسن پاک نژاد وزیر نفت دولت چهاردهم شد + فیلم
وام 150 میلیونی دولت با سود 4 درصد | تمامی مشاغل خانگی شامل دریافت این وام میشوند
علی آبادی وزیر نیروی دولت چهاردهم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 09:152024-08-22اقتصادي

آزادسازی 57043 مترمربع از زمین های دولت در کاشان


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از رفع تعرض 57043 مترمربع از زمین های متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران طی شش ماه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از رفع تعرض 57043 مترمربع از زمین های متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران طی شش ماه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور به موقع مأموران یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی کاشان باعث آزادسازی این اراضی شده که به مبلغ 4643 میلیارد و 300 میلیون ریال ارزش گذاری شده است.

وی افزود: بنا به شاخص های ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی کاشان جزو یگان های برتر در برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به حریم زمین های دولتی است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، گفت: شهرستان کاشان در برخورد با متخلفان و حفاظت از اراضی ملی و زمین های دولتی جزو شهرهای پیشگام است و یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی در حوزه فرهنگ سازی و اقدامات پیشگیرانه، برنامه های مؤثری را اجرا کرده است.

آراسته افزود: هرگونه دخل، تصرف و بهره برداری غیرقانونی اشخاص حقیقی و حقوقی از اراضی دولتی و ملی برابر قانون جرم تلقی شده و در مراجع قضایی قابل پیگیری است.


برچسب ها: اداره راه و شهرسازی - راه و شهرسازی - شهرستان کاشان - دولت جمهوری اسلامی ایران - شهرستان - شهرسازی - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 57043 مترمربع از زمین های دولت در کاشان

آزادسازی 57043 مترمربع از زمین های دولت در کاشان