مطالب مرتبط:
«برو پی کارت» حامی همه دانش آموزان 
پزشکیان: اگر بتوانیم مشارکت مردم را جلب کنیم موفق می شویم
لشکر 41 ثارالله حامی مجموعه های ترویج کننده سیره شهداست
شوخی جالب مجری با مسعود پزشکیان در میان مردم +فیلم
همکاری 112 هزار حامی در طرح اکرام/راه اندازی بازوی «حامی باش» برای جذب حامیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 16:152024-09-10سياسي

مردم پلیس را حامی و مامن می دانند


دادستان ساری با بیان اینکه مردم پلیس را حامی و مامن خود می دانند، گفت: پلیس ضمن برخورد قاطع با مجرمان و مخلان نظم و امنیت باید متانت و مهربانی را سرلوحه رفتار با مردم قرار دهند.

- ساری- دادستان ساری با بیان اینکه مردم پلیس را حامی و مامن خود می دانند، گفت: پلیس ضمن برخورد قاطع با مجرمان و مخلان نظم و امنیت باید متانت و مهربانی را سرلوحه رفتار با مردم قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر عالیشاه در دیدار فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: جلوه تعامل قوه قضاییه و نیروی انتظامی، برقراری امنیت و عدالت در جامعه است.

دادستان مرکز مازندران با تقدیر از زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی استان در برقراری امنیت و آرامش، تصریح کرد: نتیجه تعامل دو مجموعه قضایی و انتظامی تقویت بیش از پیش امنیت در جامعه است.

عالیشاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتباط و همدلی خوبی بین این دو مجموعه در استان وجود دارد و ان شاء الله استمرار هماهنگی های موجود، موجب ثبات امنیت پایدار در جامعه خواهد بود.

دادستان مرکز مازندران با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با خدمت رسانی و مسئولیت پذیری و تلاش شبانه روزی خود نقش مهمی در حفظ و ارتقای امنیت مردم ایفا می کند، تصریح کرد: تعامل مجموعه انتظامی و قضایی، تضمین کننده امنیت پایدار در سطح اس


برچسب ها: انتظامی - نیروی انتظامی - امنیت - برخورد قاطع - دادستان - پلیس - نظم و امنیت
آخرین اخبار سرویس:

مردم پلیس را حامی و مامن می دانند

مردم پلیس را حامی و مامن می دانند