مطالب مرتبط:
توقیف 17 شناور حامل سوخت قاچاق در سواحل بوشهر
توقیف یک شناور در آب های بوشهر/ 14 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
توقیف تانکر حامل سوخت قاچاق در میناب
توقیف تانکر حامل سوخت قاچاق در میناب
14 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان بوشهر کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 12:002024-08-27حوادث

توقیف 17 شناور حامل سوخت قاچاق در سواحل بوشهر


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل 14 هزار لیتر گازوییل قاچاق در سواحل استان خبر داد و گفت: تاکنون در سال جاری 17 فروند شناور حامل سوخت گازوییل قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر توقیف شده است.

- ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل 14 هزار لیتر گازوییل قاچاق در سواحل استان خبر داد و گفت: تاکنون در سال جاری 17 فروند شناور حامل سوخت گازوییل قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر توقیف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عبدالله خسروی روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تردد همه شناورها در مرز دریایی خلیج فارس و سواحل استان مورد رصد و پایش قرار می گیرد گفت: در این راستا مقابله با حمل سوخت قاچاق، کالای قاچاق و مواد مخدر در اولویت برنامه های مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی تأکید کرد: عزم فرماندهی مرزبانی استان بوشهر علاوه بر تأمین نظم و امنیت، بر مبارزه با قاچاق های سازمان یافته در دستور کار قرار گرفته است و با قاچاقچیان سوخت، کالا و مواد مخدر قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر به کشف سوخت قاچاق در سواحل بوشهر پرداخت و تصریح کرد: در سال جاری تاکنون 17 فروند شناور حامل سوخت گازوییل قاچاق در سواحل استان بوشهر توقیف شده است.


برچسب ها: استان بوشهر - گازوییل قاچاق - استان - بوشهر - قاچاق - سواحل - شناور
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 17 شناور حامل سوخت قاچاق در سواحل بوشهر

توقیف 17 شناور حامل سوخت قاچاق در سواحل بوشهر