مطالب مرتبط:
افتتاح و کلنگ زنی 570 پروژه طی هفته دولت در خراسان شمالی
افتتاح و کلنگ زنی 75 پروژه همزمان با هفته دولت در کاشمر
همزمان با هفته دولت 75 پروژه در کاشمر افتتاح و کلنگ زنی می شود
94 پروژه در هفته دولت در میناب افتتاح و کلنگ زنی می شود
هزار پروژه هفته دولت در همدان افتتاح و کلنگ زنی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 08:002024-08-24اقتصادي

تشریح پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در هفته دولت


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: 1032 طرح عمرانی با اعتبار 470 میلیارد تومان در هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: 1032 طرح عمرانی با اعتبار 470 میلیارد تومان در هفته دولت در سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مصطفی بیک مداح در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود: در این ایام تعداد 104 واحد مسکن روستایی با اعتبار 20 میلیارد تومان در سطح استان افتتاح می شود که جمعیت 416 نفری از آن بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: همچنین در این هفته در سطح استان کلنگ احداث تعداد 236 واحد مسکن روستایی با اعتبار 82 میلیارد تومان برای بهره مندی جمعیت 944 نفری بر زمین زده می شود.

وی افزود: در شهرهای سیستان و بلوچستان تعداد 305 واحد طرح نهضت ملی مسکن نیز با صرف اعتبار 125 میلیارد تومان در هفته دولت، مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در هفته دولت کار ساخت تعداد 330 واحد مسکن شهری نیز در شهرهای دارای متقاضی در استان آغاز می شود.

بیک مداح ادامه داد: افزون بر این در هفته دولت امسال طرح هادی روستایی تعداد 57 روستا در سطح استان با اعتبار 243 میلیارد تومان مورد افتتاح قرار می گیرد تا 57 هزار و 491 ن


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - بلوچستان - میلیارد تومان - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - سیستان - هفته دولت - مدیر کل بنیاد مسکن
آخرین اخبار سرویس:

تشریح پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در هفته دولت

تشریح پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در هفته دولت