مطالب مرتبط:
44 مدرسه تربت حیدریه دوشیفته است
پیکر پاک شهید «امیر ابراهیم زاده» در تربت حیدریه تشییع می شود
خرید گندم مازاد در رُخ تربت حیدریه 33 درصد رشد کرد
خرید گندم مازاد در رُخ تربت حیدریه 33 درصد رشد کرد
کاهش قابل ملاحظه حجم آب سد شهید یعقوبی تربت حیدریه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 18:002024-09-18سياسي

44 مدرسه در تربت حیدریه دوشیفته هستند


مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: از مجموع 280 مدرسه موجود در شهرستان تربت حیدریه، هنوز در 44 باب، کلاس ها به صورت دوشیفته برگزار می شود.

- تربت حیدریه- مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: از مجموع 280 مدرسه موجود در شهرستان تربت حیدریه، هنوز در 44 باب، کلاس ها به صورت دوشیفته برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت صالحی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: 44 مدرسه در تربت حیدریه دوشیفته هستند، این مدارس بیشتر در نقاط شهری واقع هستند.

مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه از کمبود فضای آموزشی به عنوان مهم ترین چالش نظام آموزشی این خطه یاد کرد و گفت: با این حال و البته با کمک افراد خَیر با اضافه کردن 25 کلاس درس جدید در آستانه بازگشایی مدارس به فضای آموزشی، مجموع کلاس ها در تربت حیدریه به هزار و 429 باب رسید.

وی اضافه کرد: دغدغه ما زمانی بیشتر می شود که مسؤولان بالادستی بدانند امسال شاهد افزایش تعداد ثبت نامی دانش آموزان به میزان 600 نفر نسبت به پارسال و لذا شمار دانش آموزان ما در مهر ماه امسال 43 هزار و 458 نفر است که از این تعداد سه هزار و 973 نفر کلاس اولی هستند که البته ثبت نام در همه رده ها هنوز ادامه دارد.

صالحی از تأمین صددرصدی معلمان خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال با توجه به تلاشی که از اردیبهشت امسال داشتیم 150 نفر معلم ج


برچسب ها: تربت حیدریه - حیدریه - مدیر آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - آموزش - فضای آموزشی - مدرسه
آخرین اخبار سرویس:

44 مدرسه در تربت حیدریه دوشیفته هستند

44 مدرسه در تربت حیدریه دوشیفته هستند