مطالب مرتبط:
سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران تراکتور-پرسپولیس
کلید اتاق VAR پرسپولیس تراکتور در دست صدا و سیما!
کلید اتاق VAR پرسپولیس تراکتور در دست صداوسیما
کلید اتاق VAR پرسپولیس تراکتور در دست صدا و سیما!
آیا پرسپولیس و تراکتور بدون VAR به میدان می روند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 شهریور 1403 ساعت 10:352024-08-22ورزشي

حضور VAR در تبریز قطعی شد/ پرسپولیس و تراکتور با حضور تماشاگران


رییس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی به مهر اعلام کرد که دیدار پرسپولیس و تراکتور حتما با حضور تماشاگران و سیستم داور ویدیویی VAR برگزار می شود.

- رییس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی به مهر اعلام کرد که دیدار پرسپولیس و تراکتور حتما با حضور تماشاگران و سیستم داور ویدیویی VAR برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر امروز پنج شنبه اول شهریور در ورزشگاه یادگار امام (ره) و از ساعت 19:45 رو در روی هم قرار می گیرند.

جواد ششگلانی رییس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با حضور هواداران در این بازی و شماره گذاری صندلی های ورزشگاه یادگار امام (ره) اظهار داشت: شماره گذاری صندلی های ورزشگاه انجام شده اما در بازی امروز بلیت فروشی مطابق شماره صندلی ها نخواهد بود و مطابق با شماره سکوها ما بلیت فروشی خواهیم داشت.

او در رابطه با تعداد ظرفیت تماشاگران برای این بازی گفت: هیچ محدودیتی وجود ندارد و با تمام ظرفیت تماشاگران می توانند با خرید بلیت بازی را از نزدیک تماشا کنند.

ششگلانی در مورد حضور سیستم داور ویدویی VAR برای این دیدار تصریح کرد: شب گذشته تست های مربوط به VAR توسط صدا و سیما انجام شده و قطعاً در این بازی از VAR استفاده می شود.


برچسب ها: استان آذربایجان شرقی - پرسپولیس و تراکتور - آذربایجان شرقی - ورزشگاه یادگار امام - پرسپولیس - هیئت فوتبال - تراکتور
آخرین اخبار سرویس:

حضور VAR در تبریز قطعی شد/ پرسپولیس و تراکتور با حضور تماشاگران

حضور VAR در تبریز قطعی شد/ پرسپولیس و تراکتور با حضور تماشاگران