مطالب مرتبط:
تدارک تلویزیون برای روزهای پایانی ماه صفر
تدارک تلویزیون برای روزهای پایانی ماه صفر
تدارک تلویزیون برای روز های پایانی ماه صفر
میدان شهدای مشهد رکورددار میزبانی برنامه های دهه آخر ماه صفر است
نرخ بلیت پرواز تهران - مشهد در روز های پایانی ماه صفر (10 شهریور 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 11:402024-08-31سياسي

ویژه برنامه های تلویزیون برای روزهای پایانی ماه صفر


تلویزیون در ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام برنامه های ویژه ای متناسب با این ایام تدارک دیده که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.

- تلویزیون در ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام برنامه های ویژه ای متناسب با این ایام تدارک دیده که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه های تلویزیونی همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه صفر ویژه برنامه ها، سخنرانی های مذهبی، ارتباط زنده با اماکن مقدس را برای مخاطبان پخش می کنند.

شبکه یک سیما شبکه یک سیما در روزهای پایانی ماه صفر همزمان با روزهای 28 صفر وفات پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) ویژه برنامه هایی را روی آنتن می برد.

مجموعه مستند سمت اقیانوس ، روایتی دیدنی از حال و هوای زائران حرم امام رضا (ع) در پنج قسمت از شنبه، 10 شهریور ماه تا چهارشنبه ساعت 19 از شبکه یک سیما پخش می شود.

برنامه گفتگو محور توحید خانه با بررسی سیره امام رضا (ع) به صورت زنده از مشهد مقدس در گفتگو با اندیشمندان در چهار قسمت از یکشنبه، 11 شهریور ماه تا چهارشنبه 14 شهریور ماه ساعت 23:15 و روزهای دوشنبه و چهارشنبه همزمان با ایام شهادت ساعت 13 روی آنتن م


برچسب ها: شهادت امام حسن مجتبی - علیه السلام - امام حسن مجتبی - شهادت امام حسن - روزهای پایانی - امام رضا علیه السلام - تلویزیون
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های تلویزیون برای روزهای پایانی ماه صفر

ویژه برنامه های تلویزیون برای روزهای پایانی ماه صفر