مطالب مرتبط:
فعالیت 8 شرکت فن آور در حوزه دارویی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی شایسته به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر | فعالیت 24 ساعته داروخانه های اطراف حرم مطهر رضوی
ارتقاء جایگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظام رتبه بندی شانگهای
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی شایسته به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر 1403 | فعالیت بیست وچهارساعته داروخانه های اطراف حرم امام رضا(ع)
بخش اول مطالبات پرستاران به دانشگاه های علوم پزشکی پرداخت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 14:402024-08-27پزشكي

تامین منابع مالی مهمترین چالش پیش روی دانشگاه علوم پزشکی صدوقی یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران تعداد طرح های بهداشتی و درمانی در حال ساخت این دانشگاه در سه سال گذشته را 128 طرح بیان و اظهار کرد: - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: مهمترین چالش پیش روی دانشگاه علوم پزشکی تامین منابع مالی است و دانشگاه در حوزه تجهیزات و اقلام پزشکی، پرداخت کارانه، تعرفه، اضافه کار پرسنل و تکمیل طرح ها در تنگنا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، سید مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران تعداد طرح های بهداشتی و درمانی در حال ساخت این دانشگاه در سه سال گذشته را 128 طرح بیان و اظهار کرد: این طرح ها حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی گفت: از طرح های یاد شده 51 طرح با یک هزار و 900 میلیارد تومان در سه سال گذشته افتتاح شدند و 10 طرح دیگر هم به ارزش یک هزار و 100 میلیارد تومان نیز ظرف چند روز آینده مورد بهره برداری قرار می گیرند.

هاشمی با بیان اینکه مابقی طرح ها حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: در این سه سال گذشته اولویت دانشگاه تکمیل طرح های نیمه تمام بود و در این مدت به ندرت عملیات اجرایی طرحی آغاز شد.

وی مهمترین چالش پیش روی دانشگاه علوم پزشکی را تامین منابع مالی بیان کرد و افزود: متاسفانه میزان افزایش تعرفه ها همواره کمتر از میزان تورم بوده است بدین ترتیب دانشگا


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه - دانشگاه علوم - تامین منابع مالی - علوم پزشکی - طرح ها - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

تامین منابع مالی مهمترین چالش پیش روی دانشگاه علوم پزشکی صدوقی یزد

تامین منابع مالی مهمترین چالش پیش روی دانشگاه علوم پزشکی صدوقی یزد