مطالب مرتبط:
مرد 38 ساله بهمیی بر اثر غرق شدن جان خود را از دست داد
اتفاقی باور نکردنی در فرانسه؛ مرد 71 ساله اجازه داده بود 100 مرد همسرش را مورد آزار سیاه قرار دهند!
اختصاصی با مدیر ارشد اسبق آژانس بین المللی انرژی اتمی؛ جزییاتی از گزارش محرمانه آژانس درباره ایران/ برای اولین بار تعداد سانتریفیوژها در هر آبشار عملیاتی اعلام می شود
تلاش ها برای یافتن زوج رضوانشهری در ارتفاعات آبشار لاتون
نماهنگ | حکومت ده ساله پیغمبر(ص)؛ الگوی نظام اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 شهریور 1403 ساعت 15:552024-09-03حوادث

نجات مرد 34 ساله از آبشار صخره ای توسکستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از نجات مرد34 ساله گرفتار در آبشار صخره ای باقرآباد توسکستان شهرستان گرگان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم غریب آبادی گفت: عصر روز گذشته طی گزارشی از اورژانس مبنی بر گیرکردن یک نفر در آبشار صخره ای باقرآبادِ منطقه توسکستان، 10 نیروی عملیاتی در قالب 3 تیم از پایگاه های امداد و نجات چهارباغ، قرق و شعبه مرکزی گرگان اعزام شدند.

وی افزود: جوان حدود 34 ساله پس از رفتن به بالای آبشار و برخورد با تاریکی هوا با حرکت در تاریکی، وارد مسیر غیرقابل دسترسی شده و درخواست کمک داشته است.

غریب آبادی ادامه داد: نجاتگران با عبور از چند دره و انتخاب 4 مسیر دسترسی با استفاده از ابزار فنی و کارگاه های نجات به محل حادثه اعلامی دست یافتند.

مدیرعامل هلال احمر گلستان بیان داشت: نجاتگران در این عملیات سخت و نفس گیر، مصدوم را پس از رهاسازی و انتقال به پایین دست تحویل عوامل انتظامی دادند.

وی با بیان اینکه عملیات پس از 13 ساعت در 7:30 صبح امروز به پایان رسید گفت: در این حادثه یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی کمک دار سبک و 3 ست ابزار کوهستان به کار گرفته شد.


برچسب ها: توسکستان - نجات - مدیرعامل هلال احمر گلستان - آبشار - غریب آبادی - هلال احمر - مدیرعامل
آخرین اخبار سرویس:

نجات مرد 34 ساله از آبشار صخره ای توسکستان

نجات مرد 34 ساله از آبشار صخره ای توسکستان