مطالب مرتبط:
هشدار هواشناسی در خصوص افزایش سرعت بادهای 120 روزه
هشدار نارنجی وافزایش سرعت باد های 120 روزه در منطقه سیستان
هشدار در خصوص افزایش سرعت طوفان گردوخاک در سیستان
افزایش سرعت وزش باد و کاهش کیفیت هوا در زنجان
هواشناسی ایران1403/6/6؛هشدار هواشناسی برای 17 استان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 11:452024-08-27اجتماعي

هشدار هواشناسی در خصوص افزایش سرعت بادهای 120 روزه


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خصوص افزایش سرعت بادهای 120 روزه در منطقه سیستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خصوص افزایش سرعت بادهای 120 روزه در منطقه سیستان خبر داد.

محسن حیدری امروز سه شنبه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در خصوص افزایش سرعت بادهای 120 روزه در منطقه سیستان، اظهار کرد: پیش از ظهر چهارشنبه تا بعدازظهر جمعه (هفتم تا نهم 9 شهریور) وزش باد شدید تا خیلی شدید و گردوخاک برای مناطق شمالی استان با تاکید بر روز پنجشنبه پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در این مدت افزایش غبار همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید برای زاهدان، مناطق مرکزی، نوار شرقی از میرجاوه تا سراوان و غرب استان از شورگز تا فنوج پیش بینی می شود و دمای هوا از پنجشنبه حدود 4 تا 6 درجه کاهش پیدا می کند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می شود در هنگام وقوع بادهای 120 روزه نکات بهداشتی را رعایت کرده و در زمان غبار آلود شدن هوا استفاده از ماسک را جدی گیرند.


برچسب ها: هواشناسی سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - هواشناسی - هشدار هواشناسی - بادهای 120 روزه - سیستان - منطقه سیستان
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی در خصوص افزایش سرعت بادهای 120 روزه

هشدار هواشناسی در خصوص افزایش سرعت بادهای 120 روزه