مطالب مرتبط:
آغاز دور جدید ارزیابی نظام آراستگی محیط کار ستاد، امورها و مدیریت برق شهرستان ها
آغاز به کار نمایشگاه ایران نوشت در قم
آغاز به کار نمایشگاه پاییزه در بوستان بزرگ ولایت
آغاز به کار نمایشگاه پاییزه در بوستان بزرگ ولایت
آغاز به کار نمایشگاه پاییزه در بوستان بزرگ ولایت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 14:152024-09-15اجتماعي

4 خانه جدید محیط زیست آغاز به کار کرد


سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 8 تهران از آغاز به کار 4 خانه محیط زیست در مدارس کوثر، ندالنبی، جهان تربیت و مسجد امام حسن عسگری(ع) در سطح منطقه خبر داد.

- سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 8 تهران از آغاز به کار 4 خانه محیط زیست در مدارس کوثر، ندالنبی، جهان تربیت و مسجد امام حسن عسگری(ع) در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مهدی میرحسینی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 8 تهران افتتاح چهار خانه محیط زیست در سطح نواحی سه گانه منطقه را در راستای آگاهی بخشی و جلب مشارکت شهروندان برای حل معضلات محیط زیستی دانست و گفت: خانه محیط زیست در مدرسه کوثر خیابان 150 و مسجد امام حسن عسگری (ع) در خیابان مدائن ناحیه یک، مدرسه ندالنبی در خیابان کمیجانی ناحیه 2 و مدرسه جهان تربیت در 16 متری مجیدیه ناحیه 3 کار خود را آغاز کردند.

میرحسینی در ادامه افزود: با آغاز به کار این چهار خانه محیط زیست در سطح محلات ناحیه، در مجموع 5 خانه محیط زیست در سطح منطقه فعالیت دارد که امیدواریم مشارکت شهروندان و فعالان محیط زیست را برای شناسایی و رفع معضلات محیط زیستی در سطح محلات به دنبال داشته باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه خانه های محیط زیست در منطقه 8 را نقطه عطفی در فراخوان فعالان و دوستداران محیط زیست خواند و گفت: خا


برچسب ها: محیط زیست - خانه محیط زیست - معاونت خدمات شهری - زیست - محیط - آغاز به کار - منطقه
آخرین اخبار سرویس:

4 خانه جدید محیط زیست آغاز به کار کرد

4 خانه جدید محیط زیست آغاز به کار کرد