مطالب مرتبط:
اسکان اضطراری 10 هزار زائر اربعین
بازگشت 43 هزار زائر هرمزگانی از سفر اربعین
ارائه خدمات هلال احمر ایلام به بیش از 152 هزار زائر اربعین
مشارکت پنج هزار زائر در کتابت قرآن دست نویس اربعین + عکس
تردد بیش از 863 هزار زائر اربعین از طریق مرز خسروی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 12:002024-08-27اجتماعي

اسکان اضطراری 10 هزار زائر اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، درباره امدادرسانی تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر به زائران اربعین حسینی در قرارگاه های مرزی کشور افزود: - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از اسکان اضطراری بیش از 10 هزار نفر زائر اربعین حسینی توسط نیرو های عملیاتی هلال احمر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، درباره امدادرسانی تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر به زائران اربعین حسینی در قرارگاه های مرزی کشور افزود: 45 هزار و 501 نفر از پانزدهم مرداد لغایت پنجم شهریور 1403، از خدمات امدادی هلال احمر بهرمند شدند.

وی ادامه دلد: در این مدت 337 نفر از این مراجعه کنندگان دچار مصدومیت شدند که 298 نفر بیمار و39 نفر فوتی از کشور عراق به قرارگاه های مرزی هلال احمر ایران تحویل داده شدند و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال یافتند، در این بین 34 نفر در سوانح ترافیکی مصدوم و همچنین 13 نفر جان باختند که این نفرات با استفاده از تجهیزات ست نجات رها سازی شدند.

محمودی اضافه کرد: یکهزار و 69 نفر از زائران اربعین حسینی در محل توسط نیرو های امدادی جمعیت هلال احمر در محل درمان سرپایی شدند، همچنین 104 مورد عملیات امداد و نجات ترافیکی توسط نیرو های هلال احمر به ثبت رسید.


برچسب ها: هلال احمر - زائران اربعین حسینی - اربعین حسینی - امداد - زائران اربعین - اسکان اضطراری - هلال
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 10 هزار زائر اربعین

اسکان اضطراری 10 هزار زائر اربعین