مطالب مرتبط:
خبر مهم کادر پزشکی پرسپولیس درباره مصدومیت ارونوف
ارونوف سهمیه زیر 25 سال پرسپولیس محاسبه شد
ارونوف سهمیه زیر 25 سال پرسپولیس محاسبه شد
ارونوف سهمیه زیر 25 سال پرسپولیس محاسبه شد
ارونوف سهمیه زیر 25 سال پرسپولیس محاسبه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 11:052024-09-18ورزشي

ارونوف به دنبال جدایی؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان بالاخره مجوز حضور اوستون ارونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان را به عنوان سهمیه زیر 25 سال در لیست بازیکنان خود برای بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال گرفت تا این .

- هافبک تیم ملی ازبکستان فعلا قصدی برای تمدید قرارداد خود با پرسپولیس ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس پس از کش و قوس های فراوان بالاخره مجوز حضور اوستون ارونوف بازیکن تیم ملی ازبکستان را به عنوان سهمیه زیر 25 سال در لیست بازیکنان خود برای بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال گرفت تا این تیم همچنان یک سهمیه بزرگسال برای جذب بازیکن داشته باشد.

با این حال ارونوف که در نیم فصل لیگ پیش به جمع سرخپوشان آمد حاضر به عقد قرارداد طولانی مدت نشد تا تنها یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشته باشد.

هافبک خوش تکنیک ازبک ها که عملکردش مورد تحسین کارشناسان و طرفداران پرسپولیس نیز قرار گرفته است پیشنهاد نخست رضا درویش برای مذاکره جهت تمدید قرارداد را رد کرده است.

ارونوف اعلام کرده است تا نیم فصل اصلاً به این موضوع فکر نمی کند و دنبال این است تا در زمستان در خصوص تیم فصل آینده خود تصمیم گیری کند.


برچسب ها: تیم ملی ازبکستان - رقابت های لیگ برتر - بازیکن - باشگاه پرسپولیس - لیگ برتر فوتبال - اوستون ارونوف - لیست بازیکنان
آخرین اخبار سرویس:

ارونوف به دنبال جدایی؟

ارونوف به دنبال جدایی؟