مطالب مرتبط:
آغاز چهارمین مرحله اجرای پویش لبخند با برکت در مناطق محروم کشور
اتباع غیرمجاز از خدمات محروم می شوند
آغاز فراخوان ویژه نظام پیشنهادها با موضوع ارائه خدمات بهتر به دانشجویان
آغاز مشاوره های تخصصی انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر یزد
بهره مندی 66 هزار مازندرانی از خدمات تخصصی و پیشگیری بهزیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 10:502024-09-01سياسي

آغاز ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان به نیازمندان در مناطق محروم


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: چهارمین دوره خدمات تخصصی دهان و دندان در مناطق محروم و کم برخوردار با پویش لبخند با برکت آغاز شده که تا به امروز 80 هزار خدمت در این مناطق انجام شده است.

- مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: چهارمین دوره خدمات تخصصی دهان و دندان در مناطق محروم و کم برخوردار با پویش لبخند با برکت آغاز شده که تا به امروز 80 هزار خدمت در این مناطق انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه خدمات تخصصی دهان و دندان در مناطق محروم و کم برخوردار با پویش لبخند با برکت به نیازمندان ارائه می شود، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های قرارگاه سلامت بنیاد برکت، ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان به افراد محروم و کم برخوردار در مناطق مختلف کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به شاخص های حوزه دهان و دندان و هزینه های بالای درمانی برای محرومان، پویش لبخند با برکت با هدف ترویج و آموزش بهداشت دهان و دندان و ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف طراحی و با همکاری گروه های مردمی درمانی اجرایی شد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه در مرداد امسال چهارمین مرحله از اجرای پویش لبخند با برکت با همکاری و هم افزایی بیش از 150 گروه مردمی تخص


برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان امام - دهان و دندان - مدیرعامل بنیاد برکت - ستاد اجرایی فرمان - کم برخوردار - مناطق محروم - بنیاد برکت
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان به نیازمندان در مناطق محروم

آغاز ارائه خدمات تخصصی دهان و دندان به نیازمندان در مناطق محروم