مطالب مرتبط:
سفیر ایران در عراق: پاسخ به ترور شهید هنیه متفاوت از پاسخ مرحله گذشته خواهد بود/ افرادی که دستشان به خون آلوده نشده می توانند به ایران بازگردند/ ارتباطی با سفیر آمریکا ندارم/اسنادی داریم که نشان می دهند اسراییلی ها از خاک اقلیم علیه ایران استفاده کرده اند
فشار برای برگرداندن وام های میلیاردی سازمان بورس/ هریس گزینه نوستراداموس انتخابات آمریکا/ یک پله سقوط در پارالمپیک پاریس
فشار آمریکا بر بانک های ترکیه فزاینده است
صهیونیست ها از تسلیحات هسته ای استفاده کردند؟
صهیونیست ها از تسلیحات هسته ای استفاده کردند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 09:152024-09-09بين الملل

زلنسکی از ایتالیا برای «تحت فشار گذاشتن آمریکا» و ارسال تسلیحات استفاده می کند


رسانه ایتالیایی گزارش داد اوکراین از ایتالیا می خواهد تا از ریاستش در گروه هفت استفاده کند تا آمریکا را برای ارسال تسلیحات بیشتر از جمله سیستم های دفاع هوایی «پاتریوت» تحت فشار قرار دهد.

- زلنسکی از ایتالیا برای تحت فشار گذاشتن آمریکا و ارسال تسلیحات استفاده می کند رسانه ایتالیایی گزارش داد اوکراین از ایتالیا می خواهد تا از ریاستش در گروه هفت استفاده کند تا آمریکا را برای ارسال تسلیحات بیشتر از جمله سیستم های دفاع هوایی پاتریوت تحت فشار قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین روز شنبه در جریان سفر به ایتالیا با جورجیا ملونی نخست وزیر این کشور دیدار و هم چنین از او درخواست کمک فوری کرد.

روزنامه ایل مساجرو در گزارشی با استناد به منابعی آگاه نوشت: اوکراین از ایتالیا می خواهد که از ریاست خود در گروه هفت برای تحت فشار قرار دادن ایالات متحده جهت تحویل بیشتر سیستم های دفاع هوایی پاتریوت به کی یف استفاده کند.

این روزنامه ایتالیایی در ادامه تاکید کرد: رییس جمهور زلنسکی، رم را به عنوان یک میانجی در نظر دارد که می تواند واشنگتن را برای رفع موانع انتقال تعداد قابل توجهی سیستم های پاتریوت پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا تحت فشار قرار دهد.


برچسب ها: ایتالیا - تحت فشار - اوکراین - تسلیحات - استفاده - آمریکا - گروه هفت
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی از ایتالیا برای «تحت فشار گذاشتن آمریکا» و ارسال تسلیحات استفاده می کند

زلنسکی از ایتالیا برای «تحت فشار گذاشتن آمریکا» و ارسال تسلیحات استفاده می کند